ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

فراخوان ثبت‌نام برای حضور در نخستین نمایشگاه بین‌المللی محصولات نوآور کودک و نوجوان

این نمایشگاه در ایام تعطیلات نوروزی در نمایشگاه بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۴

نخستین دوره نمایشگاه نوروز نوآور، با هدف شناسایی و معرفی نوآوری‌های مخصوص کودکان و نوجوانان به خانواده‌ها و فعالان این حوزه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه نوروزِ نوآور به میزبانی جزیره کیش، با همکاری «پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی» (پردیس فناوری فکر خلاق کیش) و شرکت دانش‌بنیان «فناوران نیک‌اندیشان راشا» برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و معرفی نوآوری‌های مخصوص کودکان و نوجوانان به خانواده‌ها و فعالان این حوزه ، معرفی آداب و فرهنگ نوروز به کودکان و احیا و انتقال آن به آیندگان با شعار «چون آینده برای کودکان است» عنوان شده است.

شعار این نمایشگاه نشانه‏ و یادآور این واقعیت است که کودکان و نوجوانان، فارغ از ستیزه‏‌ها و فراز و نشیب‏‌های اجتماعی، اقتصادی و حتی زیست‌‏محیطی، نه تنها از حق بهره‌‏مندی از مجصولات فرهنگی، نوآورانه و استاندارد برخوردار هستند، بلکه آنها صاحبان اصلی آینده و موضوع اصلی تمام حساسیت‌‏ها و مناقشات امروز ما هستند:

«زندگی ادامه دارد و آنچه امروز ما برای کودکانمان فراهم کنیم، فردای آنان و کشورمان ایران را رقم خواهد زد. این نمایشگاه نه فقط برای کودکان، که در ستایش زندگی، خانواده و تجلیل سنت‌های ملی طراحی شده و امید است بتواند گامی برای رونق این حوزه و ترسیم آینده‏ای روشن برای نسل آینده تلقی شود.»

نوروز نوآور برگزار می‌شود تا کودکان، نوجوانان و خانواده‌هایشان با نوآوری‌های روز دنیای فناوری و دیجیتال آشنا شوند، نوروز را بشناسند، بازی کنند، کتاب بخوانند، مسابقه بدهند و بهترین محصولات دیجیتال، بازی، سرگرمی، فرهنگی و آموزشی را تهیه کنند. نونو پیچ، نونو‌سه‌تاپ، نونو جستجو، نونو نوا، نونو برد، نونوفان، نونو کاپ و نونو استیج، مجموعه رویدادهای جنبی هستند که در نمایشگاه امسال برگزار خواهند شد.

استارتاپ‌ها و فعالان دانش‌بنیان، پلتفرم‌های محتوای کودکان و نوجوان، تولیدکنندگان محتوای کودکان و نوجوان، ناشران برگزیده، تولیدکنندگان اسباب‌بازی و سرگرمی، صاحبان صنایع پوشاک و ملزومات کودکان و نوجوانان و مؤسسات، نهادها و سازمان‌های متولی و فعال در این حوزه از جمله شرکت‌کنندگان در NONO2023 هستند.

نمایشگاه نوروز نوآور از تاریخ 4 تا 14 فروردین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد. شرکت دانش‌‏بنیان راشا از عموم ناشران، تولیدکنندگان محصولات فرهنگی، هنری، آموزشی و نوآورانه برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آورده است.

متقاضیان شرکت در نمایشگاه جهت دریافت غرفه و همکاری‌های دیگر می‌توانند علاوه بر تماس با شماره‌های 02177605563 و 02177642260 و 09198563393 (دبیرخانه تهران)، جهت ثبت‌نام آنلاین به سایت نوروز نوآور مراجعه کنند.

گفتنی است شرکت دانش‌بنیان «فن‌آوران نیک‌اندیشان راشا» برگزارکننده این نمایشگاه خصوصی است که توسط پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و سازمان منطقه آزاد کیش حمایت ‌می‌شود. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی