ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایراد نمایشگر گلکسی S23
تکنولوژی

کاربران از ایراد نمایشگر گلکسی S23 خبر می‌دهند؛ سامسونگ: مشکلی وجود ندارد

با وجود آنکه کاربران باور دارند گوشه نمایشگر گلکسی S23 معیوب است، پشتیبانی سامسونگ می‌گوید این دستگاه‌ها هیچ ایرادی ندارند.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

شماری از خریداران گلکسی S23 اولترا که این گوشی به دستشان رسیده است، می‌گویند گوشه‌های صفحه نمایش ظاهراً دچار نوعی ایراد سخت‌افزاری است. بااین‌حال، سامسونگ در واکنش به این گزارش‌ها مدعی شده که مشکلی در تولید دستگاه‌ها وجود ندارد و این گوشی‌ها معیوب نیستند.

کاربران متعددی در سایت‌های مختلف ازجمله ردیت، توییتر و انجمن گفت‌وگوی سامسونگ از چیزی شبیه به دفرمه‌بودن نمایشگر گلکسی S23 اولترا خبر داده‌اند. کاربران می‌گویند اگر این گوشی را زیر نور بگیرید، می‌توانید در پایین نمایشگر در گوشه‌های راست یا چپ یا هر دو طرف ایرادی را در اتصال نمایشگر به فریم کنار آن ببینید.

افرادی که حداقل 1200 دلار بابت این پرچمدار قدرتمند پول پرداخت کرده‌اند، احتمال می‌دادند که این مشکل در خط تولید سامسونگ رخ داده است و ضعف بخش کنترل کیفیت نتوانسته آن را شناسایی کند. درنتیجه، حالا تعدادی از این دستگاه‌ها به دست خریداران رسیده است.

نمایشگر گلکسی S23 اولترا
ایراد نمایشگر گلکسی S23
مشکل نمایشگر گلکسی S23 سامسونگ

سامسونگ وجود ایراد فنی در نمایشگر گلکسی S23 را رد کرد

در واکنش به این گزارش‌ها، اکانت شعبه بریتانیای سامسونگ در توییتی اعلام کرد که این گوشی‌ها هیچ مشکلی ندارند و دستگاه‌ها معیوب نیستند: «نمایشگر گلکسی S23 چندین لایه شیشه‌ای دارد که روی هم قرار گرفته‌اند و به‌طور مستقیم به پنل نمایشگر وصل شده‌اند. به‌منظور جلوگیری از ورود آب و گردوغبار به داخل بدنه، این لایه‌ها روی هم پرس شده‌اند.»

اکانت سامسونگ در ادامه با این پیام به کاربران اطمینان خاطر داد: «اگر نور شدیدی را روی نمایشگر بتابانید، برخی بخش‌ها کوبیده و فشرده به‌نظر می‌آیند. این اتفاق به‌دلیل فشرده‌سازی برای ایجاد مقاومت در برابر آب و گردوغبار رخ می‌دهد. این قضیه یک ایراد سخت‌افزاری نیست؛ گوشی شما کاملاً سالم است.»

بنابراین به‌نظر می‌رسد که کاربران بیش‌ازحد وسواس به‌خرج داده‌اند و آنچه ممکن است با کمک نور شدید در گوشه‌های نمایشگر دیده شود، اهمیتی در عملکرد صفحه ندارد. ظاهراً سامسونگ از دیرباز این شیوه تولید نمایشگر را در پیش گرفته و قبلاً صفحه‌ای را برای توضیح این موضوع در وب‌سایت خود فراهم کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی