ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

شبکه همراه اول و ایرانسل در مناطق زلزله‌زده استان فارس پایدار هستند

ترافیک شبکه همراه اول و ایرانسل در مناطق زلزله‌زده استان فارس، روان و بدون اختلال گزارش شده است.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۵

با وجود وقوع زلزله 5.2 ریشتری در حوالی «درز» استان فارس، ترافیک شبکه همراه اول و ایرانسل در این منطقه زلزله‌زده و حوالی آن، روان و بدون اختلال است.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی وقوع زمین‌لرزه‌ای با شدت 5.2 ریشتر در ساعت 9 و 35 دقیقه امروز، سه‌شنبه 2 اسفندماه 1401، در 10 کیلومتری درز در استان فارس، آسیبی به شبکه اپراتور اول تلفن همراه کشور وارد نشده و هم‌اکنون بدون هیچ‌گونه قطعی و به‌شکل نرمال درحال سرویس‌دهی به تمامی مشترکان خود در این استان است.

براساس این گزارش، دقایقی پس از وقوع زلزله که در عمق 10 کیلومتری زمین گزارش شده، کارشناسان فنی همراه اول ضمن بررسی وضعیت شبکه این اپراتور در مناطق زلزله‌زده، از سرویس‌دهی مناسب شبکه اطمینان حاصل کردند.

همراه اول با توجه به شبکه گسترده خود در کشور، اعلام آمادگی کرده است که همچون گذشته، از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتورها در این مناطق باشد.

پایداری شبکه ایرانسل در «درز» استان فارس

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در پی وقوع زلزله حوالی «درز» در استان‌‌ فارس، شبکه ایرانسل کاملاً پایدار و درحال خدمت‌رسانی به مشترکان است.

اولین و بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتال ایران، با رصد 100درصدی شبکه به‌صورت 24ساعته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا درصورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را برطرف کند و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود ارائه دهد.

ایرانسل همچنین اعلام آمادگی کرد تا درصورت درخواست اپراتورهای دیگر از طریق رومینگ ملی، میزبان مشترکان آن‌ها نیز باشد.

این اپراتور از ابتدای راه‌اندازی شبکه خود، طرح پایداریِ شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده است تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربه مشترکان به حداقل ممکن برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • A.Ramouz
    A.Ramouz | ۲ اسفند ۱۴۰۱

    مجانیش میکردن حداقل بعد بهش افتخار میکردن lol

مطالب پیشنهادی