ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S23 FE
تکنولوژی

گلکسی S23 FE احتمالاً با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 از راه می‌رسد

گلکسی S23 FE احتمالاً با قیمت رقابتی، موفقیت گلکسی S20 FE را در بازار تجربه خواهد کرد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

سامسونگ با معرفی گلکسی S20 FE توانست تجربه موفقی در بازار گوشی‌های بالارده داشته باشد، اما نسل بعدی این محصول، یعنی S21 FE چندان موفق ظاهر نشد و احتمالاً به همین دلیل کره‌ای‌ها از گوشی گلکسی S22 FE رونمایی نکردند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد باید منتظر گلکسی S23 FE با یک تراشه قدرتمند باشیم.

منبعی به نام «OreXda» در توییتی مدعی شده است که گلکسی S23 FE با چیپ اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 از راه می‌رسد. این تراشه در مه 2022 معرفی شد و نسبت به مدل استاندارد، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1، در زمینه مصرف انرژی و مدیریت گرما عملکرد بسیار بهتری دارد.

گلکسی S23 FE قیمت رقابتی خواهد داشت

تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با لیتوگرافی 4 نانومتری شرکت TSMC به تولید رسیده است که تفاوتی با فناوری مورد استفاده برای ساخت اسنپدراگون 8 نسل 2 ندارد. کوالکام با همکاری با TSMC به‌جای سامسونگ، توانسته است عملکرد این تراشه‌هایش را بهبود ببخشد. درحقیقت استفاده از فناوری TSMC هم عملکرد و هم بهره‌وری انرژی این چیپ‌ها را افزایش داده است.

گلکسی S23 FE
گلکسی S21 FE

استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به سامسونگ اجازه می‌دهد تا یک قیمت رقابتی برای گلکسی S23 FE در نظر بگیرد. قیمت رقابتی به‌همراه تراشه قدرتمند کوالکام به سامسونگ کمک می‌کند تا فروش مناسبی را برای گوشی آینده‌اش تجربه کند.

اگر سامسونگ بخواهد برای گلکسی S23 FE به سراغ تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 برود، نه‌تنها نمی‌تواند این محصول را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار دهد، بلکه شاهد تداخل میان این دستگاه و گوشی‌های سری گلکسی S23 خواهیم بود. به همین دلیل استفاده از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 رویکردی منطقی محسوب می‌شود.

گوشی جدید سامسونگ تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد؛ هرچند شاید کره‌ای‌ها مانند گلکسی S22 FE از عرضه چنین محصولی منصرف شوند. بااین‌حال طبق آمارها، سری گلکسی S23 تا به امروز عملکرد مناسبی در بازار داشته است و عرضه مدل FE آن می‌تواند به‌معنای یک برد برای سامسونگ باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی