ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بینگ جدید
تکنولوژی

کاهش محدودیت گفت‌وگو با چت‌بات مایکروسافت؛ شخصیت‌های جدید بینگ در راهند

مایکروسافت می‌گویند کاربران حالا می‌توانند اندکی بیشتر از قبل با بینگ حرف بزنند و به‌زودی امکان تعیین شخصیت این چت‌بات را خواهند داشت.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

مایکروسافت چند روز پیش گفت‌وگو با چت‌بات بینگ را محدود کرد، اما حالا در واکنش به شکایت‌های کاربران این محدودیت را اندکی کمتر کرده است. به‌علاوه، گفته شده که کاربران در آینده می‌توانند شخصیت هوش مصنوعی مایکروسافت را مطابق با سلیقه و نیاز خود تعیین کنند.

غول فناوری ردموندی پیش‌تر گفته بود که هر کاربر در هر جلسه می‌تواند تا 5 سؤال و در هر روز تا 50 سؤال با بینگ چت حرف بزند، اما حالا در مطلب جدیدی اعلام شده است که این محدودیت در هر گفت‌وگو به 6 سؤال محدود می‌شود و پس از آن، فرد باید موضوع صحبت خود را عوض کند. مجموع تعاملات روزانه هم از 50 پیام به 60 پیام افزایش پیدا کرده است. البته این محدودیت به‌زودی به 100 پیام روزانه خواهد رسید.

آزمایش شخصیت‌های جدید بینگ آغاز می‌شود

مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که می‌خواهد شخصیت‌های مختلفی را برای چت‌بات خود آزمایش کند. این شخصیت‌ها که پیش‌تر به‌شکلی متفاوت از وجود آن‌ها آگاه شده بودیم، اجازه می‌دهند تا حالت چت‌بات را از بین موارد زیر انتخاب کنیم:

  • Precise یا دقیق که روی پاسخ‌های کوتاه و متمرکز بر جستجو تکیه دارد.
  • Creative یا خلاق که جواب‌های طولانی‌تر و گفت‌وگومحورتری خواهد داشت.
  • Balanced یا متعادل که احتمالاً ترکیبی از این دو حالت خواهد بود.

این شرکت می‌گوید امیدوار است که در آینده بتواند گفت‌وگوهای طولانی‌تر با بینگ را ممکن کند، اما فعلاً سعی دارد که با رویکرد مسئولانه به این سمت پیش برود. در اطلاعیه این شرکت آمده: «دلیل اصلی آزمایش آزاد بینگ جدید با مجموعه محدودی از آزمایش‌کنندگان دقیقاً همین است که بتوانیم اشکالات را پیدا کنیم و با درس‌گرفتن از آن‌ها، محصول خود را بهبود ببخشیم.»

مایکروسافت چند هفته پیش در رویدادی از بینگ جدید با نسخه پیشرفته‌تر چت‌بات ChatGPT رونمایی کرد. این هوش مصنوعی در همین مدت کوتاه سروصدای زیادی به‌پا کرده و جواب‌هایی را به کاربران داده که به سرخط بسیاری از خبرگزاری‌ها رفته است. کارشناسان باور دارند که فناوری‌های هوش مصنوعی زایا می‌توانند شیوه تعامل ما با محصولات مختلف را تغییر دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی