ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مرسدس بنز E کلاس
اخبار خودرو

تحول در طراحی داخلی مرسدس بنز؛ اولین تصویر از E کلاس 2024 منتشر شد

مرسدس بنز خود را برای معرفی نسل ششم E کلاس آماده می‌کند. این نسل که حامل کد W214 خواهد بود، به‌طور کلی متحول شده است.

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

مرسدس بنز خود را برای معرفی نسل ششم E کلاس آماده می‌کند. این نسل که حامل کد W214 خواهد بود، تست‌های جاده‌ای را می‌گذراند و به‌زودی رسماً پرده‌برداری خواهد شد. برای استقبال از این نسل، مرسدس بنز اخیراً تیزرهایی را منتشر کرده است که برخی از جزئیات کابین را آشکار می‌کند. این تیزرها نشان می‌دهند E کلاس جدید اشتراکات زیادی با همتای برقی خود، یعنی EQE دارد و با سه نمایشگر قابل سفارش خواهد بود.

در نسل جدید مرسدس بنز E کلاس دیگر خبری از آن دریچه‌های گرد توربین‌مانند نیست و اشتوتگارتی‌ها مسیر متفاوتی را در پیش‌ گرفته‌اند. در این نسل، دریچه‌های سیستم تهویه ساختاری سرتاسری دارند و باریک هستند. چنین سبکی داشبورد E کلاس W214 را مدرن‌تر و پیشرفته‌تر کرده است. اگر از طرفداران متعصب مرسدس بنز باشید، حتماً به جایگاه متفاوت دکمه‌های میانبر لمسی و انتقال آن‌ها از روی کنسول میانی به زیر نمایشگر مرکزی پی خواهید برد.

مرسدس بنز E کلاس 2024

تجهیز مرسدس بنز E کلاس 2024 به دوربین سلفی

تغییر مهم دیگر به اضافه‌شدن دوربین سلفی به قسمت فوقانی داشبورد مربوط می‌شود. این دوربین البته استاندارد نیست و به‌عنوان بخشی از آپشن MBUX Superscreen باید آن را سفارش داد. درصورت سفارش این آپشن، یک نمایشگر اختصاصی در برابر صندلی سرنشین کناری روی داشبورد نصب می‌شود. از دوربین مذکور فقط در مواقعی که خودرو ثابت و بی‌حرکت است، می‌توان برای ثبت عکس و فیلم و یا برگزاری کنفرانس‌های ویدیویی از طریق سرویس‌هایی مثل زوم و Webex استفاده کرد.

مرسدس بنز E کلاس 2024

مرسدس بنز E کلاس W214 به‌عنوان مدل 2024 به فروش خواهد رسید. این خودرو همانند مدل‌های پرچمدار کمپانی، به تکنولوژی ردیابی حرکات چشم مجهز خواهد بود. با اتکا به این تکنولوژی، سیستم‌های پیشرفته می‌توانند تشخیص دهند راننده کدام نمایشگر را تماشا می‌کند. مکمل این تکنولوژی قابلیت کنترل دوگانه نور (DLC) است. این قابلیت راننده را از تماشای محتوای درحال پخش در نمایشگر اختصاصی سرنشین کناری محروم می‌کند. البته درصورت نیاز امکان غیرفعال‌سازی این قابلیت وجود دارد.

سیستم اینفوتینمنت مرسدس بنز E کلاس W214 علاوه بر زوم و Webex، دارای اپلیکیشن تیک‌تاک و بازی محبوب انگری بردز (Angry Birds) خواهد بود. همچنین مالکان با استفاده از مرورگر ویوالدی خواهند توانست به وب‌گردی بپردازند؛ پورتال ZYNC هم دروازه‌ای را برای سرگرمی از طریق پخش ویدیو، بازی یا مطالعه اخبار روزانه خواهد گشود.

کابین خودرو

در کنار مواردی که برشمردیم، باید بگوییم مرسدس بنز E کلاس 2024 با آپشن جذابی به نام Active Ambient Lighting قابل سفارش خواهد بود. این آپشن نورپردازی داخلی را با ریتم ترانه‌های درحال پخش هماهنگ می‌کند و می‌توان آن را به رقص نور سیستم‌های صوتی یا بعضی از اسپیکرهای پرتابل تشبیه کرد. بد نیست اشاره کنیم E کلاس اتاق W214 در حالت استاندارد با سیستم صوتی Burmester به دست مشتری خواهد رسید. این سیستم شامل 17 اسپیکر و 4 ترانسدیوسر در صندلی‌های جلو می‌شود.

در رابطه با زمان دقیق معرفی نسل جدید مرسدس بنز E کلاس اطلاعاتی در دست نیست. احتمال می‌رود این سدان سایز متوسط محبوب در بهار پرده‌برداری شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی