ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

«ازکی» امکان خرید قسطی بیمه خودرو بدون چک و سود را فراهم کرد

ازکی خود را به‌عنوان واسط میان مشتری و شرکت بیمه قرار داده و ریسک خرید قسطی بیمه خودرو بدون چک را متوجه خود کرده است.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۵

شرکت ازکی با اعلام اینکه امکان خرید قسطی بیمه‌نامه توسط این شرکت فراهم شده است، خبر داد که «ازکی وام» این سرویس را بدون چک و بدون سود، با احراز هویت و امضای الکترونیک ارائه می‌دهد.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی ازکی، افزایش قیمت خودرو در ماه‌های اخیر و کاهش توانایی مالی رانندگان برای تمدید یا خرید بیمه‌نامه خود، تقاضا برای خرید قسطی بیمه‌نامه را با افزایش چشم‌گیری همراه کرده است. ازاین‌رو شرکت «ازکی» به کمک بازوی مالی خود، یعنی «ازکی وام» امکان خرید بیمه ثالث و بدنه به‌صورت قسطی، بدون چک و بدون سود را ایجاد کرده است.

خرید قسطی بیمه‌نامه در چند دقیقه

براساس توضیحات «ازکی»، تورم 40 تا 60 درصدی قیمت خودرو باعث شده است که برخی از مالکان خودرو توان پرداخت هزینه بیمه خودرو خود را نداشته باشند. در این شرایط، امکان خرید قسطی بیمه بدون چک و بدون سود از شرکت «ازکی» که به کمک بازوی مالی خود، یعنی «ازکی وام» ارائه می‌شود، یکی از راهکارهایی است که تا حد قابل‌توجهی به دارندگان خودرو کمک خواهد کرد.

این اقدام به‌‌راحتی و فقط در چند دقیقه با احراز هویت و امضای الکترونیک انجام می‌شود. درواقع ازکی و ازکی وام، خود را به‌عنوان واسط میان مشتری و شرکت بیمه قرار داده‌اند، ریسک خرید قسطی بدون چک و سفته را پذیرفته و شرط ارائه چک از طرف مشتری را برای خریداران بیمه قسطی حذف کرده‌اند.

خرید قسطی بیمه

شرایط خرید قسطی بیمه چیست؟

شرکت ازکی برای فروش بیمه‌های قسطی ثالث و بدنه خود دست خریداران را باز گذاشته است تا علاوه بر پیش‌پرداخت حداقلی در زمان خرید، بتوانند بازه‌های پرداخت را تا حداکثر 11 ماه (بسته به شرکت بیمه‌گر) انتخاب کنند. درواقع لازم نیست کاربران در زمان خرید یا تمدید بیمه قبلی، به‌یک‌باره تمامی مبلغ را پرداخت کنند و فقط با پرداخت حداقل 10 تا 20 درصد از حق بیمه (بسته به شرکت بیمه‌گر)، می‌توانند بیمه‌نامه خود را دریافت کنند.

ازکی همچنین در بخش دیگری توضیح داده است که امکان مقایسه قیمت و خدمات شرکت‌های مختلف برای خریداران بیمه ثالث و بدنه وجود دارد؛ یعنی مالکان خودرو برای انتخاب و خرید بیمه قسطی، به گزینه‌های یک شرکت بیمه‌گزار خاص محدود نیستند و می‌توانند از میان شرکت‌های مختلف بیمه، مناسب‌ترین طرح بیمه قسطی برای خود را انتخاب کنند و در تمام مراحل خرید و استفاده از بیمه، از پشتیبانی 24ساعته برخوردار باشند.

چگونه بیمه قسطی بدون چک و بدون سود خریداری کنیم؟

برای استفاده از این قابلیت ازکی، کافی‌ است که متقاضیان خرید بیمه به سایت azki.com مراجعه کرده و نوع بیمه (ثالث یا بدنه) و شرکت موردنظر خود را انتخاب کنند. سپس روش خرید قسطی بدون چک (ازکی وام) و بازه زمانی دلخواه را برای پرداخت اقساط انتخاب کنند. پس از آن هم باید به پنل خود وارد شوند و با احراز هویت و تکمیل و تأیید اطلاعات کاربری، تأیید الکترونیکی خرید بیمه را دریافت کنند.

 شرایط پرداخت خسارت در بیمه قسطی

پس از خرید بیمه به‌صورت قسطی، درصورت بروز حادثه، تا پیش از تمام‌شدن اقساط، خسارت به بیمه‌گزار درصورت تسویه‌حساب پرداخت می‌شود. اما اگر کاربر بیمه خود را به‌صورت قسطی خریداری کرده باشد و اگر از موعد پرداخت اقساط نگذشته باشد، خسارات طبق تعهدات توافق‌شده پرداخت خواهد شد. البته این قانون استثناهایی هم دارد و برخی شرکت‌های بیمه برای دریافت خسارت، ابتدا از مشتری می‌خواهند که حساب خود را تسویه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی