ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زد فولد 4
تکنولوژی

سامسونگ احتمالاً در سال 2024 شش دستگاه تاشو عرضه خواهد کرد

از این میان، پنج دستگاه گوشی هوشمند و یک دستگاه، تبلت خواهد بود.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۱:۰۰

گوشی‌های تاشو کم‌کم محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند و شاید خیلی زود وارد جریان اصلی بازار شوند. گزارشی تازه مدعی شده است که سامسونگ به‌عنوان پیشگام این بازار در سال آینده میلادی تغییراتی را در چینش گوشی‌های تاشوی خود ایجاد خواهد کرد و شش دستگاه را از سری گلکسی زد راهی بازار می‌کند.

یک منبع آگاه در توییتر به نام RGcloudS مدعی شده است که سامسونگ می‌خواهد در سال آینده میلادی حداکثر شش دستگاه را به بازار عرضه کند: گلکسی زد فلکس، گلکسی زد فولد اولترا، گلکسی زد فلیپ اولترا و گلکسی زد تب. البته در کنار این چهار محصول، مدل‌های معمولی گلکسی زد فولد و زد فلیپ هم همچنان عرضه خواهند شد.

این منبع ادعا می‌کند که گوشی‌های گلکسی زد اولترا از نمایشگر 4K سامسونگ استفاده خواهند کرد و مدل‌های استاندارد به نمایشگرهای QHD شرکت BOE مجهز می‌شوند. البته این احتمال وجود دارد که مدل زد فلیپ نیز از نمایشگر QHD سامسونگ استفاده کند.

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴

تنوع گوشی‌های تاشوی سامسونگ بیشتر می‌شود

در میان این شش محصول، نام گلکسی زد فلکس از همه بیشتر جلب‌توجه می‌کند. این گوشی احتمالاً از طراحی متفاوتی بهره می‌برد که می‌تواند سه بار تا شود. پیش‌تر نمونه‌های اولیه چنین دستگاه‌هایی را در نمایشگاه‌ها و پتنت‌ها دیده بودیم.

سامسونگ همچنین احتمالاً یک تبلت تاشو به نام گلکسی زد تب را عرضه خواهد کرد. از آن‌جایی که این محصول می‌تواند تا شود، احتمالاً اندازه‌ای بسیار بزرگ‌تر از تبلت‌های معمولی داشته باشد.

منبع گزارش امروز درباره عرضه گوشی‌های جدید از سری گلکسی K هم حرف زده است. او می‌گوید این سری میان‌رده در جایی پایین‌تر از سری گلکسی A قرار خواهد گرفت. به‌علاوه، گفته شده است که دیگر مدلی به نام گلکسی S پلاس در کار نخواهد بود و کره‌ای‌ها یک گوشی پریمیوم دیگر را در این سری عرضه خواهند کرد.

با توجه به اینکه سامسونگ هیچ‌کدام از این اطلاعات را تأیید نکرده، بهتر است اطلاعات موجود در این گزارش را قطعی در نظر نگیریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی