ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

مسابقات اسکی اسنوبرد با حمایت مالی مدیران خودرو برگزار شد

جمعه گذشته، یعنی پنجم اسفندماه، مسابقات اسکی اسنوبرد در پیست دربندسر با حمایت مدیران خودرو برگزار شد.

مرتضی قانع
نوشته شده توسط مرتضی قانع | ۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۵

جمعه گذشته، یعنی پنجم اسفندماه، مسابقات اسکی اسنوبرد در پیست دربندسر با حمایت مدیران خودرو برگزار شد. در این مسابقات ورزشکاران حرفه‌ای و آماتور رشته اسنوبرد حضور داشتند. مدیران خودرو به‌عنوان حامی مالی این مراسم، با خودرو ام‌وی‌ام X55 پرو در رقابت جام اسنوبرد حاضر شده بود. این خودرو به‌منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با این خودرو در پیست دربندسر به نمایش درآمده بود.

پیش از آغاز مسابقات اسکی اسنوبرد، مدیرفروش مدیران خودرو در مورد فعالیت‌های فروش و بازاریابی این شرکت مطالبی را عنوان کرد. تمرکز مدیران خودرو در این مراسم بر ام‌وی‌ام X55 Pro بود. این کراس‌اوور جدید با ظاهر اسپرت خود می‌تواند خریداران قشر جوان را تحت تأثیر قرار دهد.

نگاهی به ام‌وی‌ام X55 پرو

ام‌وی‌ام X55 Pro نسخه فیس‌لیفت و بهینه‌شده ام‌وی‌ام X55 محسوب می‌شود. این خودرو عضوی از خانواده تیگو محصولات چری است و در سایر مناطق جهان با نام تیگو 4 یا تیگو 5x شناخته می‌شود. ام‌وی‌ام X55 Pro به‌عنوان نسخه جدید این کراس‌اوور، بهبودهای مختلفی را تجربه کرده است. گیربکس این خودرو اکنون از سری جدید جعبه‌دنده محصولات فونیکس و ام‌وی‌ام انتخاب شده است. جعبه‌دنده اتوماتیک CVT با نه دنده مصنوعی وظیفه انتقال قدرت را در طیف گسترده‌ای از محصولات مدیران خودرو بر عهده دارد. آریزو 5 توربو جدید، آریزو 6 پرو، تیگو 7 پرو و ام‌وی‌ام X22 پرو از این گیربکس بهره می‌برند.

یکی دیگر از تغییرات محسوس ام‌وی‌ام X55 Pro، تغییر سبک طراحی کابین این خودرو است. داشبورد ام‌وی‌ام X55 پرو اکنون به‌طور کامل تغییر کرده و به تیگو 7 پرو شباهت دارد. آپشن‌های جدیدی نیز در این خودرو مشاهده می‌شوند. سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه دیجیتال با کنترل لمسی، شش کیسه هوا، شارژر وایرلس و تریم چرمی کابین بخشی از تجهیزات این کراس‌اوور هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی