ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایلان ماسک توییتر
تکنولوژی

ایلان ماسک به کارمندان باقی‌مانده در توییتر سهام پاداش می‌دهد

ایلان ماسک ظاهراً در یادداشتی به کارمندان باقی‌مانده توییتر اعلام کرده است که به آن‌ها پاداشی چشمگیر تعلق خواهد گرفت.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

ایلان ماسک در ایمیلی به کارمندان توییتر اعلام کرد که نیروهای باقی‌مانده در این شرکت در تاریخ 4 فروردین‌ماه مقدار قابل‌توجهی پاداش در قالب سهام دریافت می‌کنند. این مشوق در شرایطی برای کارمندان این شبکه اجتماعی در نظر گرفته شده است که بسیاری از پرسنل توییتر در ماه‌های اخیر از کار بیکار شده‌اند.

براساس یادداشتی داخلی که توسط خبرگزاری ورج مشاهده شده، ماسک به کارمندان توییتر گفته است: «در هفته گذشته، با استفاده از تمام بازخوردهایی که می‌توانستیم از کل شرکت گردآوری کنیم، یک بازبینی سازمانی دشوار را با تمرکز بر بهبود عملیات‌های آینده تکمیل کردیم. کسانی که باقی مانده‌اند، در نظر اطرافیانشان بسیار ارزشمند هستند.» بر همین اساس، کارمندان فعلی مبتنی بر عملکرد خود پاداش بزرگی را در قالب سهام دریافت خواهند کرد.

کارمندان توییتر براساس عملکرد خود پاداش سهام می‌گیرند

این یادداشت کوتاه تحت عنوان «پاداش عملکرد» به اشتراک گذاشته شده و ظاهراً اولین پیام مستقیم ایلان ماسک به کارمندان، پس از تعدیل صدها نفر از نیروهای این شرکت است. وب‌سایت ورج ادعا می‌کند که مجموع تعداد کارمندان فعلی این شرکت به کمتر از 2000 نفر رسیده است؛ درحالی‌که این رقم پیش از ورود ماسک حدود 7500 نفر بود.

یکی از کارمندان توییتر که اخیراً از این شرکت اخراج شده است، می‌گوید ایلان ماسک دست به تعدیل نیروی گسترده زد تا با کمترین تعداد کارمندان فعالیت‌های این شبکه اجتماعی را پیش ببرد و به‌نظر می‌رسد که این کار تا زمان سودآوری ادامه خواهد داشت.

ماسک چند ماه پیش در پیامی به کارمندان توییتر اعلام کرد که باید برای دوران سخت کار در این شبکه اجتماعی آماده شوند یا با شغل خود خداحافظی کنند. او در هفته‌های اخیر بسیاری از سیستم‌های داخلی توییتر ازجمله اسلک و گوگل چت را از دسترس کارمندان خارج کرد. درنتیجه، حالا به‌سختی می‌توان متوجه شد که درون این سازمان چه اتفاقاتی درحال رخ‌دادن است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • peyman17
    peyman17 | ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

    بهترین نیروها رو نگه داشته و بالاترین دستمزد ها رو نصیبشون میکنه

مطالب پیشنهادی