ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

اولین رویداد Inbound برگزار می‌شود: از ChatGPT تا Discover گوگل

این رویداد تلاش می‌کند با تمرکز بر سئو، توجه‌ها را به پتانسیل‌ها و اقتضائات بازاریابی درون‌گرا جلب کند.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۵

اولین رویداد Inbound با محوریت سئو پنج‌شنبه، 11 اسفندماه 1401 در سالن همایش‌های رازی تهران برگزار می‌شود.

کسب‌وکارها در تبلیغات که نقش اساسی در Outbound Marketing دارد، تلاش می‌کنند تا مشتریان بالقوه را پیدا کنند و محصولات و خدمات خود را به آن‌ها بفروشند. اما در Inbound Marketing یا اصطلاحاً بازاریابی درونگرا، ماجرا معکوس است. این مخاطبان هستند که کسب‌وکارها را پیدا می‌کنند. همین تفاوت اساسی باعث می‌شود هزینه‌ها در اینباند مارکتینگ بسیار کمتر و بازدهی بسیار بیشتر باشد.

تحقیقات متعدد نشان می‌دهند مارکترهای شرکت‌های پیشرو، در سال‌های اخیر بیش از پیش به رویکردهای محتوامحور اینباند روی آورده‌اند و تلاش می‌کنند با شناسایی نیازهای محتوایی جامعه هدف خود، همان جایی حضور داشته باشند که مخاطبان به‌دنبالشان می‌گردند. گوگل با موتور جستجو و همچنین سرویس دیسکاور خود سهم قابل‌توجهی از تعامل کاربران با محتواهای آنلاین را به خود اختصاص داده است.

اولین رویداد Inbound که یازدهم همین ماه در تهران برگزار می‌شود، تلاش می‌کند با تمرکز بر سئو، توجه‌ها را به پتانسیل‌ها و اقتضائات بازاریابی درون‌گرا جلب کند.

رویداد Inbound

«مانی بیگی» که متخصص علوم داده شرکت Peekage کانادا است، در این رویداد به نقش تصمیم‌گیری مبتنی بر داده یا Data-Driven Decision Making در سئو می‌پردازد.

مانی بیگی

«کارن آهنگری»، تیم‌لید سئو بیت‌پین درباره کارکردهای هوش مصنوعی و به‌ویژه ChatGPT در سئوی معناگرا یا Semantic SEO صحبت خواهد کرد.

کارن آهنگری

«میلاد صفائی»، دبیر رویداد Inbound و مدیر مارکتینگ سامانه خبری آسام نیز به شایعات و ابهاماتی که درباره سرویس دیسکاور گوگل وجود دارد، نگاهی علمی و تجربی خواهد داشت.

ارائه صفائی در رویداد Inbound

رسانه دیجیاتو حامی برگزاری رویداد Inbound است و شما را به حضور در این رویداد دعوت می‌کند. برای ثبت‌نام می‌توانید به صفحه این رویداد در ایوند مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی