ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واچ فیس هوش مصنوعی
تکنولوژی

امیزفیت از واچ فیس مبتنی بر هوش مصنوعی ChatGPT رونمایی کرد

واچ فیس قدرت‌گرفته از هوش مصنوعی جدید امیزفیت توسط ChatGPT کدنویسی شده است.

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

این روزها هوش مصنوعی و ابزارهای مبتنی بر آن مثل ChatGPT به تیتر اصلی اخبار تبدیل شده‌اند و سرویس‌های مختلفی براساس آن‌ها درحال معرفی هستند. واچ فیس قدرت‌گرفته از هوش مصنوعی، پدیده جالب و جذاب جدیدی است که از سوی امیزفیت معرفی شده و امکان استفاده از آن روی ساعت‌های هوشمند این شرکت وجود خواهد داشت.

واچ فیس هوش مصنوعی امیزفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ChatGPT یک مدل زبانی توسعه‌یافته توسط شرکت OpenAI است که می‌تواند دستورات و سؤالات متنی کاربران را تشخیص داده و به آن‌ها پاسخ مناسب دهد. این ابزار که یکی از پیشرفته‌ترین نمونه‌ها در نوع خود محسوب می‌شود، بر جنبه‌های مختلف فناوری در ماه‌های گذشته، تأثیر فراوانی داشته است؛ به‌طوری که اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوناگونی حول آن توسعه یافته‌اند. ترجمه ماشینی و تولید خودکار محتوا ازجمله مواردی هستند که این چت‌بات در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

اکنون شرکت امیزفیت با بهره‌مندی از امکانات ارائه‌شده توسط ChatGPT، به سراغ معرفی واچ فیس مبتنی بر هوش مصنوعی برای ساعت‌های هوشمند خود رفته است که می‌تواند تجربه جدیدی را در اختیار دارندگان محصولات این برند قرار دهد و دسترسی به اطلاعات را جذاب‌تر و ساده‌تر از گذشته کند. البته باید اشاره کرد که امکانات چندانی مشابه با چت‌بات این هوش مصنوعی روی ساعت‌های هوشمند در دسترس کاربران قرار نخواهد داشت و تنها بخش کدنویسی واچ فیس توسط آن صورت گرفته است.

شرکت امیزفیت که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۵ به‌صورت رسمی شروع کرد، توانسته است در سال‌های اخیر به یکی از نام‌های مطرح در صنعت گجت‌های پوشیدنی تبدیل شود و محصولات آن اکنون در ۹۰ کشور دنیا به فروش می‌رسند. توجه اصلی برند مذکور روی ارائه فناوری‌های نوآورانه است تا بتواند تجربه بهتری در زمینه ورزش و سلامت را برای آن‌ها فراهم سازد. ساخت واچ فیس به کمک ChatGPT گام جدیدی در عرصه نوآوری پیرامون ساعت‌های هوشمند به‌ شمار می‌رود و احتمالاً باید در آینده نزدیک منتظر پیشرفت‌ها و قابلیت‌های جذاب‌تر مشترک این دو حوزه باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alireza shaabani
    alireza shaabani | ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

    خرید شماره ارزان جهت ثبت نام در اکانت ChatGPT
    https://numberland.ir/?ref=272151
    https://numberland.ir/?ref=272151
    https://numberland.ir/?ref=272151
    https://numberland.ir/?ref=272151
    https://numberland.ir/?ref=272151
    https://numberland.ir/?ref=272151
    https://numberland.ir/?ref=272151
    https://numberland.ir/?ref=272151
    https://numberland.ir/?ref=272151

مطالب پیشنهادی