ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی نوا 10 نسخه Youth
تکنولوژی

هواوی نوا 10 Youth Edition با اسنپدراگون ۶۸۰ و شارژ سریع ۶۶ واتی معرفی شد

هواوی نوا 10 نسخه Youth با قیمت پایه ۲۸۹ دلار، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و تنها در نسخه 5G برای بازار چین عرضه شده است.

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

هواوی نوا 10 نسخه Youth محصول میان‌رده جدیدی از این شرکت چینی است که به‌تازگی معرفی شده و از تراشه اسنپدراگون بهره می‌برد. سایر مشخصات آن کمی ناامیدکننده به‌نظر می‌رسند؛ اما احتمالاً با توجه به قیمت، قابل توجیه خواهند بود.

مشخصات هواوی نوا 10 نسخه Youth

هواوی در هفته‌های اخیر چندین محصول به سری میان‌رده نوا اضافه کرده است که گوشی اشاره‌شده هم در میان آن‌ها قرار می‌گیرد. طراحی آن‌ مشابه با مدل‌های دیگر همین سری است و از ماژول دوربین نسبتاً کوچک در پشت بدنه و یک صفحه نمایش مسطح در جلو، بهره می‌برد. دوربین سلفی دستگاه هم به‌صورت پانچ در وسط صفحه قرار دارد.

نمایشگر دستگاه از یک پنل LCD با اندازه ۶.۷۸ اینچ و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ پیکسل) تشکیل شده است و می‌تواند نرخ به‌روزرسانی تصویر ۹۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار دهد. ضخامت دستگاه در بیشترین قسمت به ۷.۹۴ میلی‌متر می‌رسد که برای یک دستگاه میان‌رده، رقم قابل‌قبولی محسوب می‌شود. وزن آن هم تنها ۱۹۱ گرم اعلام شده است.

در قلب هواوی نوا 10 نسخه Youth، تراشه اسنپدراگون 680 4G کوالکام با واحد گرافیکی Adreno 610 وظیفه انجام امور پردازشی را بر عهده دارد که طبق معماری ۶ نانومتری شرکت TSMC توسعه و ساخته شده است. آرایه چهارگانه دوربین در پشت بدنه قرار گرفته که به لنز اصلی با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است و لنزهای ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق آن را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با f/2.2 بهره می‌برد.

هواوی باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر-ساعت را برای تأمین انرژی Nova 10 Youth Edition در نظر گرفته است که از توان شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند؛ مقداری که باز هم برای یک دستگاه میان‌رده کاملاً مناسب به‌نظر می‌رسد. حسگر اثرانگشت در کنار بدنه گوشی قرار دارد و تعبیه جک ۳.۵ میلی‌متر هدفون در آن نیز می‌تواند خبر خوبی برای علاقه‌مندان به هدفون‌های سیمی باشد. همچنین سیستم‌عامل هارمونی نسخه ۲.۰.۱ به‌صورت پیش‌فرض روی این محصول قرار دارد.

خریداران می‌توانند هواوی نوا 10 نسخه Youth را در دو رنگ آبی کریستالی و مشکی تهیه کنند. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با برچسب قیمت ۲۸۹ دلار و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۳۳۲ دلار به بازار عرضه شده‌اند. ظاهراً‌ خبری از پیکربندی‌های مختلف با حافظه رم متفاوت نیست و تمامی نسخه‌ها از رم یکسانی استفاده می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی