ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بخشنامه عرضه لاماری ایما در بورس کالا
اخبار خودرو

شرایط آخرین عرضه لاماری ایما در بورس کالا اعلام شد؛ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آرین موتور قرار است برای آخرین‌بار لاماری ایما را در بورس کالا عرضه کند. در همین راستا، بخشنامه جدید این شرکت اعلام شده است.

دلارام شرف الدین
نوشته شده توسط دلارام شرف الدین | ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

آرین پارس موتور قرار است برای پنجمین بار، لاماری ایما را در پلتفرم بورس کالا عرضه کند. در همین راستا، بخشنامه عرضه لاماری ایما در بورس کالا به‌تازگی رونمایی و اطلاعات و شرایط شرکت در آن اعلام شده است.

طبق اطلاعات قیدشده در جدیدترین بخشنامه عرضه لاماری ایما در بورس کالای ایران، کراس‌اوور جذاب آرین پارس موتور قرار است در چهار رنگ متفاوت مشکی، سفید، خاکستری و سبز با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان به مزایده گذاشته شود. تمام این خودروها به‌عنوان مدل‌های ۱۴۰۲ پلاک‌گذاری شده و تاریخ سررسید قرارداد سلف برای ۳۱ خردادماه تنظیم شده است.

مزایده لاماری ایما در روز یکشنبه مورخ ۱۴ اسفندماه آغاز می‌شود و معمولاً حدود ۳ الی ۴ ساعت بعد به‌دلیل فروش کامل موجودی به پایان می‌رسد. توجه داشته باشید که شرکت در مزایده مستلزم اخذ کد بورس کالا و مراجعه به کارگزاری‌های مجاز جهت ثبت درخواست خرید است.

در بخشنامه عرضه لاماری ایما در بورس کالای ایران، هزینه‌های قانونی خرید خودرو حدود ۴۰ میلیون تومان اعلام شده است. بنابراین خریدار علاوه بر قیمت خودرو، می‌بایست ۴۰ میلیون تومان بابت هزینه‌های قانونی و همین‌طور ۹ درصد قیمت نهایی فروش را به‌عنوان مالیات بر ارزش‌افزوده پرداخت کند. جدول زیر شرایط عرضه لاماری ایما در بورس کالا اسفندماه ۱۴۰۱ را نشان می‌دهد.  

نوع/رنگ خودرومدلقیمت پایههزینه‌های اضافیکد طرح فروش
لاماری ایما مشکی۱۴۰۲۹۸۱ میلیون تومان۹ درصد قیمت نهایی فروش به‌عنوان مالیات بر ارزش افزوده + ۳۹.۴ میلیون تومان بابت هزینه‌های اضافیEAMA-B-211
لاماری ایما سفید۱۴۰۲۹۸۱ میلیون تومان۹ درصد قیمت نهایی فروش به‌عنوان مالیات بر ارزش افزوده + ۳۹.۴ میلیون تومان بابت هزینه‌های اضافیEAMA-B-212
لاماری ایما خاکستری۱۴۰۲۹۸۱ میلیون تومان۹ درصد قیمت نهایی فروش به‌عنوان مالیات بر ارزش افزوده + ۳۹.۴ میلیون تومان بابت هزینه‌های اضافیEAMA-B-213
لاماری ایما سبز۱۴۰۲۹۸۱ میلیون تومان۹ درصد قیمت نهایی فروش به‌عنوان مالیات بر ارزش افزوده + ۳۹.۴ میلیون تومان بابت هزینه‌های اضافیEAMA-B-214
بخشنامه عرضه لاماری ایما در بورس کالا

شرایط خرید لاماری ایما در بورس کالا

بخشنامه عرضه لاماری ایما در بورس کالا همچنین به شرایط شرکت در مزایده و خرید این خودرو اشاره می‌کند که خلاصه آن‌ها در ادامه ارائه شده است.  

همانند مراحل قبلی، هر کد ملی تنها مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه‌شده و فقط یک دستگاه خودرو است. خریدار حق واگذاری حقوق قراردادی و انتقال خودرو به غیر را ندارد و در ضمن درخواست تغییر در اطلاعات خریدار، رنگ خودرو و یا تغییر نمایندگی مجاز امکان‌پذیر نیست.    

انتخاب بیمه‌گر بر عهده فروشنده است، ولی خریدار باید هزینه آن را پرداخت کند. خریدار همچنین موظف است پس از خرید، جهت تکمیل فرایند و تسویه‌حساب به آدرس Sales.lamari.ir مراجعه کرده و پس از تکمیل اطلاعات مربوط به بخش حساب کاربری، نمایندگی مجاز موردنظر جهت تحویل خودرو را انتخاب کند.

تمامی وجوه اعم از مبلغ نهایی خودرو، مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌های اضافی باید به نام شخص خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور واریز شود. مدارک مربوط به تسویه‌حساب به همراه مدارک لازم جهت شماره‌گذاری ازجمله اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه خریدار و فرم احراز محل سکونت (از سامانه سخا) به نمایندگی مجاز منتخب تحویل داده می‌شوند. اهمال در ارائه و تکمیل مدارک در مهلت معین، خریدار را مکلف به پرداخت روزانه جریمه‌ای معادل با یک‌دهم درصد ارزش معاملاتی خودرو می‌کند. لاماری ایما با گارانتی ۳‌ساله (۶۰ هزار کیلومتر) عرضه می‌شود و دارای سرویس دوره‌ای رایگان به مدت ۲ سال (۴۰ هزار کیلومتر) با فاصله زمانی ۶‌ماهه (۵ هزار کیلومتر) است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی