ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی بند
تکنولوژی

اولین تصاویر زنده شیائومی بند 8 افشا شد

شیائومی بند 8 طراحی آشنایی دارد، بااین‌حال برخلاف نسل قبلی‌اش از بندهای دو تیکه بهره می‌برد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

سال گذشته میلادی شیائومی می بند 7 معرفی شد و اکنون به‌نظر می‌رسد که غول فناوری چینی درحال آماده‌شدن برای عرضه جانشین این دستگاه با نام شیائومی بند 8 (Xiaomi Band 8) در ماه‌های آینده است.

تغییرات شیائومی بند 8

یکی از کاربران توییتر که اخبار دنیای فناوری را پوشش می‌دهد، اشاره کرده که شیائومی بند 8 در وب‌سایت صدور گواهینامه NRRA کره جنوبی مشاهده شده است. علاوه بر تصاویری که طراحی دستگاه را نشان می‌دهند، به برخی از ویژگی‌های کلیدی آن نیز اشاره شده است.

براساس تصاویری که در این گزارش از شیائومی ‌بند 8 منتشر شده، این دستگاه از نظر طراحی کلی شبیه به نسخه نسل قبلی خود است و ظاهری کپسولی‌شکل دارد. بااین‌وجود، طراحی بند آن به‌طور قابل‌توجهی متفاوت است؛ Xiaomi Band 8 یک بند دو‌تکه قابل‌جداشدن دارد؛ مانند تغییری که غول چینی برای شیائومی بند 7 پرو به کاربران ارائه کرد.

شیائومی بند 8 که شماره مدل M2239B1 را به‌همراه دارد، از فناوری بلوتوث 5.1 برای اتصال پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، سنسورهای دستگاه نسبت به نسخه نسل قبل تغییراتی کرده است که دقیقاً مشخص نیست چگونه باعث بهبود عملکرد دستگاه خواهند شد. درحال‌حاضر جزئیات بیشتری درباره شیائومی بند 8 موجود نیست.

شیائومی بند 7

شیائومی بند 7 از یک نمایشگر لمسی 1.62 اینچی امولد با وضوح 490 در 192 پیکسل و حداکثر روشنایی 500 نیت بهره می‌برد. این ردیاب تناسب اندام دارای سنسور ضربان قلب نوری و سنسور اکسیژن خون است که نظارت مداوم بر ضربان قلب، اشباع اکسیژن خون، خواب و سلامت زنان را برای کاربران فراهم می‌کند. ازجمله ویژگی‌های دستگاه می‌توان به ردیابی کالری و قدم‌ها و نیز پشتیبانی از 120 حالت تمرینی مانند دویدن در فضای باز و دوچرخه‌سواری اشاره کرد.

این دستگاه 13.5 گرمی با باتری 180 میلی‌آمپرساعتی خود می‌تواند با یک بار شارژ کامل، تا 15 روز دوام بیاورد و حدود 2 ساعت طول می‌کشد تا از طریق شارژر مغناطیسی خود شارژ شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی