ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی P60 پرو
تکنولوژی

نمونه تصاویر دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی جدید هواوی P60 پرو فاش شد

سری هواوی P60 احتمالاً در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

یکی از مدیران هواوی اخیراً چندین عکس از نمایشگاه MWC 2023 در WeChat Moments منتشر کرده است که به گفته منابع مختلف، این تصاویر توسط گوشی معرفی‌نشده هواوی P60 پرو و به‌طور خاص توسط دوربین تله‌فوتو آن گرفته شده‌اند.

«هه گنگ»، رئیس دستگاه‌های هوشمند هواوی، اخیراً تصاویری را به اشتراک گذاشته است که توسط دوربین تله‌فوتو یکی از گوشی‌های معرفی‌نشده غول چینی گرفته شده‌اند. هرچند دقیقاً به این موضوع اشاره نشده است، اما به‌احتمال‌زیاد این عکس‌ها با لنز پریسکوپی هواوی P60 پرو گرفته شده‌اند.

دوربین تله فوتو جدید هواوی P60 پرو

درهمین‌حال، Digital Chat Station منبع شناخته‌شده دنیای فناوری نیز به‌تازگی جزئیاتی در مورد دوربین تله‌فوتوی جدید هواوی P60 پرو به اشتراک گذاشته است. به گفته او، این دوربین یک سنسور 64 مگاپیکسلی از OmniVision است که از زوم اپتیکال 3.5‌ برابری و آرایش پیکسل RYYB پشتیبانی می‌کند. ظاهراً با تعویض دو پیکسل سبز با پیکسل‌های زرد، هواوی کاری کرده است تا سنسور دریافت نور بهتری داشته باشد و قابلیت عکاسی در شب دستگاه را تا 40 درصد بهبود داده است.

به گفته Digital Chat Station، دوربین جدید از برخی الگوریتم‌ها مانند برخی تنظیمات هوشمندانه برای دیافراگم که احتمالاً برای عکاسی پرتره استفاده خواهد شد، پشتیبانی می‌کند.

طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند، هواوی P60 پرو دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX888 و دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 در کنار دوربین تله‌فوتو جدید 64 مگاپیکسلی خواهد بود. سایر مشخصات شایعه‌شده برای این دستگاه عبارتند از نسخه LTE چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، نمایشگر 6.6 اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، وضوح 1440p، گواهی IP68 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات.

گفته می‌شود که سری هواوی P60 در ماه مارس معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی