ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

رایتل لوح زرین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی را کسب کرد

رایتل این جایزه را برای «بومی‌سازی سامانه شارژینگ و بیلینگ آنلاین» دریافت کرد.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۰

شرکت خدمات ارتباطی رایتل برای «بومی‌سازی سامانه شارژینگ و بیلینگ آنلاین» به‌عنوان شرکت نوآور انتخاب شد و لوح زرین هفتمین جشنواره نوآوری ملی برتر ایرانی را دریافت کرد.

به گزارش دیجیاتو به نقل از روابط عمومی رایتل، هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی با هدف توسعه اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری‌های داخلی و به همت مرکز توسعه فناوری و نوآوری‌های صنعتی شریف، 14 اسفندماه در محل دانشگاه شریف، برگزار شد.

در این جشنواره، شرکت خدمات ارتباطی رایتل توانست لوح زرین هفتمین جشنواره نوآوری ملی برتر ایرانی را دریافت کند. این لوح در راستای انتخاب رایتل به‌عنوان شرکت نوآور و برای «بومی‌سازی سامانه شارژینگ و بیلینگ آنلاین» اهدا شده است.

لوح زرین و گواهینامه این جشنواره را «محمدصادق کریمی مهرآبادی»، قائم‌مقام مدیرعامل در امور تجاری و برنامه‌ریزی راهبردی و عضو هیئت‌مدیره به نمایندگی از شرکت رایتل، تحویل گرفت.

گفتنی است «جشنواره نوآوری برتر ایرانی» قصد دارد با شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی در چهار بخش «نوآوری در محصول»، «نوآوری در خدمت»، «نوآوری در فرایند» و «نوآوری در کسب‌وکار»، زمینه معرفی و تقدیر از تلاشگران حوزه صنعت و کسب‌وکار را فراهم آورده و از طریق شناخت نقاط قوت و قابل‌بهبود، به نهادینه‌کردن و بلوغ فرایندهای نوآوری در شرکت‌های ایرانی کمک کند.

جایگاه و اثرگذاری ویژه نوآوری‌های منتخب، تمرکز بر نوآوری‌های مشتری‌محور و تمرکز بر محتوای بومی نوآوری‌ها جزو رویکردهای اساسی این جشنواره است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی