ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کریپتوکارنسی

انجمن فناوران زنجیره بلوک فراخوان داد: معرفی فعالین برای تهیه نقشه اکوسیستم بلاکچین کشور

انجمن فناوران زنجیره بلوک قصد دارد نقشه‌ اکوسیستم بلاکچین و رمزارز کشور را طراحی و هر چند مدت یک بار به‌روز‌رسانی کند.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۵

انجمن فناوران زنجیره بلوک قصد دارد نقشه اکوسیستم بلاکچین و رمزارز کشور را طراحی و هر چند مدت یک بار به‌روز‌رسانی کند. در همین راستا، از فعالین و کسب‌وکارهای حوزه‌ بلاکچین و رمزارز خواسته شده است تا اطلاعات خود را در سایت انجمن ثبت کنند.

صنعت بلاکچین در ایران روزبه‌روز درحال گسترده‌شدن است و بازیگران جدیدی به آن افزوده می‌شوند. در همین راستا، انجمن بلاکچین قصد دارد با گردآوری اطلاعات فعالین و کسب‌وکارهای حوزه‌ بلاکچین و رمزارز، نقشه‌ اکوسیستم بلاکچین و رمزارز کشور را طراحی و هر چند مدت یک بار به‌روز‌رسانی کند.

ازهمین‌رو، از فعالین این حوزه و کسب‌وکارها خواسته شده است تا با استفاده از فرم قرار‌گرفته در سایت انجمن بلاک‌چین، اطلاعات مورد‌نیاز را ثبت کنند تا در نقشه‌ اکوسیستم قرار گیرند.

برای تکمیل فرم در نظر گرفته شده بایستی اطلاعات درباره نام شرکت یا نام و نام‌خانوادگی فرد، نام تجاری، شناسه ملی، لوگو، آدرس، شماره تماس، وب‌سایت، حوزه فعالیت درج‌شده و تصویری از نامه درخواست با امضای صاحب امضا ارسال شود.

فراخوان نقشه اکوسیستم بلاکچین

اشخاص فعال در حوزه‌های رسانه، آموزش، نرم‌افزار و ابزار، سرمایه‌گذاری، تبادل، پرداخت، نگهداری، ماینینگ و توکن‌ها می‌توانند نسبت به تکمیل و ارسال فرم اقدام کنند.

لازم به ذکر است انجمن فناوران زنجیره بلوک مؤسسه‌ای غیرانتفاعی و خود‌گردان است که فعالیت خود را با نام «انجمن بلاکچین ایران» از خردادماه 1396 آغاز کرده. این انجمن متشکل از کارآفرینان، کارشناسان، متخصصان، فعالان و علاقه‌مندان حوزه بلاکچین است که با اهداف ارتقا، ترویج و آموزش فناوری بلاکچین فعالیت می‌کند.

آن‌ها در این مدت با برگزاری رویدادهای متعدد در تهران و دیگر شهرهای کشور، فعالیت خود را در راستای ترویج این فناوری ادامه داده و با همکاری با نهادهای علمی ازجمله دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان، برای رشد و توسعه شبکه متخصصین و علاقمندان این فناوری تلاش کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی