ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

«کمپ صعود پرداخت الکترونیک» با حمایت پرداخت الکترونیک پاسارگاد برگزار شد

در این رویداد بیش از 140 نفر در قالب 54 ایده ثبت‌نام کردند که از این میان یازده تیم به مرحله نهایی راه‌ یافتند.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۵

کمپ صعود پرداخت الکترونیک با حمایت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در دانشگاه قزوین برگزار شد. هدف از این رویداد، معرفی صنعت پرداخت به دانشجویان و جذب استعدادهای دانشجویی عنوان شده است.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از واحد روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با همکاری شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، «کمپ صعود پرداخت الکترونیک» را برگزار کرد.

در این رویداد بیش از 140 نفر در قالب 54 ایده ثبت‌نام کردند که از این میان یازده تیم به مرحله نهایی راه‌ یافتند.

در مرحله نهایی این رویداد، روز پنج‍شنبه یازدهم اسفندماه جاری تیم‌ها در کنار منتورهای رویداد، ایده‌های خود را اتقا دادند و بوم کسب‌و‌کاری خود را طراحی کردند.

در روز پایانی کمپ صعود پرداخت الکترونیک نیز تیم‌های برگزیده ایده‌های خود را برای داوران تشریح و ارائه کردند. داوران پس از بررسی ایده‌ها در مراسم اختتامیه، ضمن تقدیر از تمامی تیم‌های راه‌یافته به مرحله پایانی، به تیم نخست 30 میلیون تومان، تیم دوم 25 میلیون تومان و به دو تیم در جایگاه سوم 20 میلیون تومان اعطا نمودند.

این رویداد با هدف «معرفی صنعت پرداخت به دانشجویان»، «جذب استعداد‌های دانشجویی»، «شناسایی ایده‌های به‌روز» و «ایجاد بستر مناسب جهت شناسایی استعدادها» برگزار شد و این فرصت را برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دارای ایده و جویای کار فراهم کرد تا با ارائه ایده‌های خود، امکان عملی‌ساختن رؤیاهای خود را داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی