ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو در ریل راه‌آهن
تکنولوژی

خودرویی در فیلیپین با هدایت اشتباه Waze در ریل‌های راه‌آهن گیر افتاد!

یک راننده خارجی که درحال بازگشت به خانه‌اش در فیلیپین بود، با هدایت اشتباه اپلیکیشن Waze میان دو ریل راه‌آهن گیر کرد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

خیلی از کاربران در کشورهای خارجی با کمک اپلیکیشن‌های مسیریابی، حمل‌ونقل خود را مدیریت می‌کنند. اما یک راننده خارجی در فیلیپین که خودروی او در ریل راه‌آهن گیر افتاده بود، می‌گوید با هدایت اشتباه نرم‌افزار مسیریابی Waze به بیراهه رفته و در میان دو ریل گیر افتاده است.

براساس گزارش‌های محلی، یک راننده خارجی درحال حرکت به‌سمت خانه خود در فیلیپین بود و با راهنمایی‌های کسی که همراهش در اتومبیل نشسته بود، خیابان‌ها را طی می‌کرد. بااین‌حال، او ادعا می‌کند که این اپلیکیشن در یک نقطه از مسیر در هدایت آن‌ها اشتباه کرده و اتومبیلشان را به‌سمت ریل‌های راه‌آهن فرستاده است.

پلیس منطقه پانداکان فیلیپین می‌گوید گزارش این سانحه در ساعت 04:20 بامداد به آن‌ها رسید و به‌نظر می‌آمد که راننده توسط راهنماهای نرم‌افزار مسیریابی Waze گمراه شده است. خوشبختانه هیچ‌کس در این حادثه آسیب ندید. البته شرکت حمل‌ونقل ریلی فیلیپین مجبور شد به مدت چند ساعت استفاده از این خط ریلی را متوقف کند تا نیروهای امدادی بتوانند این اتومبیل را از بین ریل‌ها بیرون بیاورند.

پلیس می‌گوید اشتباه راننده ممکن بود آن‌ها را به رودخانه‌ای در نزدیکی این محل هدایت کند، اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و درعوض آن‌ها در ریل راه‌آهن گیر افتادند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی