ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S23 FE
تکنولوژی

گلکسی S23 FE و گلکسی تب S8 FE احتمالاً در ماه آگوست معرفی خواهند شد

سامسونگ ظاهراً می‌خواهد در رویدادی در ماه آگوست از دو گوشی از خانواده فن ادیشن رونمایی کند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

طبق شایعه‌ای جدید، سامسونگ می‌خواهد در ماه آگوست سال جاری میلادی در کنار گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5، از گوشی گلکسی S23 FE و تبلت گلکسی S8 FE هم رونمایی کند.

سامسونگ سال گذشته میلادی برخلاف انتظار، از گوشی گلکسی S22 FE رونمایی نکرد و عضو کنونی این خانواده، گلکسی S21 FE است. اما ظاهراً چند ماه دیگر نسل جدید این گوشی هوشمند از راه می‌رسد.

این گوشی هوشمند که نام گلکسی S23 FE را یدک می‌کشد، احتمالاً مانند نسل‌های قبلی‌اش مشخصات فنی قدرتمندی را دراِزای قیمتی قابل‌قبول در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتواند افراد زیادی را جذب خود کند.

تبلت گلکسی تب S8 FE هم در راه است

گلکسی S23 FE تنها عضو جدید خانواده محصولات فن ادیشن سامسونگ نخواهد بود. به‌نظر می‌رسد در رویداد ماه آگوست، کره‌ای‌ها از گلکسی تب S8 FE هم رونمایی می‌کنند تا به‌طور هم‌زمان دو دستگاه قدرتمند با قیمت مقرون‌به‌صرفه در سبد محصولاتشان داشته باشند.

گلکسی تب S7 FE

طبق شایعات، گلکسی تب S8 FE پس از نزدیک به دو سال، به‌عنوان جایگزین گلکسی تب S7 FE روانه بازار می‌شود. این دستگاه احتمالاً نمایشگر LCD همراه با تراشه مدیاتک خواهد داشت و همچنین از قلم پشتیبانی خواهد کرد. شایعات شماره مدل این تبلت را SM-X506B عنوان کرده‌اند.

درنهایت گفته می‌شود در رویداد ماه آگوست از تبلت‌های سری گلکسی تب S9 هم رونمایی خواهد شد که البته کمی غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد. درحالی‌که معرفی گلکسی S23 FE در کنار گوشی‌های تاشو چندان تعجب‌برانگیز نیست، اما رونمایی از دو نسل تبلت متفاوت در یک رویداد کاری تقریباً غیرمعمول برای سامسونگ محسوب می‌شود.

سامسونگ احتمالاً هفته آینده از گوشی‌های گلکسی A34 و A54 رونمایی می‌کند و شاید در این رویداد با نسل جدید تبلت‌های اقتصادی گلکسی A هم روبه‌رو شویم. این تبلت می‌تواند گلکسی تب A7 2023 باشد؛ دستگاهی که مدت‌ها پیش شاهد انتشار شایعه‌ای درباره آن بودیم، اما دیگر خبری از آن نشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی