ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی P60
تکنولوژی

سری هواوی P60 همراه با فناوری تصویربرداری اختصاصی XMAGE 2.0 معرفی خواهد شد

فناوری نسل جدید XMAGE 2.0 باعث می‌شود تا گوشی پرچمدار هواوی به یک گزینه ایده‌آل برای طرفداران عکاسی تبدیل شود.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

هواوی قصد دارد در سری مورد انتظار هواوی P60 خود که اواخر این ماه (مارس) معرفی خواهد شد، از فناوری تصویربرداری نسل جدید XMAGE 2.0 استفاده کند. XMAGE که رویکرد تصویربرداری اختصاصی هواوی برای دستگاه‌های پرچمدار خود است، اولین بار در سری میت 50 این شرکت معرفی شد و براساس چهار سیستم تصویربرداری ساخته شده است: سیستم نوری، ساختار مکانیکی، فناوری تصویربرداری و پردازش تصویر.

طبق گفته یکی از منابع چینی در شبکه اجتماعی ویبو، سری هواوی P60 با وجود فناوری XMAGE 2.0 دارای قابلیت‌های تصویربرداری جدیدی خواهد بود. هرچند هنوز در مورد بهبود کیفیت XMAGE 2.0 اطلاعاتی وجود ندارد، مطمئناً کاربران می‌توانند انتظار قابلیت‌های عکاسی جدیدی را داشته باشند.

پیشرفت هواوی P60 در عکاسی

یکی از ویژگی‌های کلیدی XMAGE دوربین متغیر فوق اپتیکال است که اولین بار با سری میت 50 معرفی شد. این دوربین از فناوری XMAGE با دیافراگم متغیر استفاده می‌کند که می‌تواند دیافراگم قابل تنظیم ده مرحله‌ای را در سطح فیزیکی به دست آورد که آن را به یک پیشرفت تکنولوژیکی در سه سیستم نوری تبدیل می‌کند. علاوه بر این، XMAGE بهبود رنگ‌های جدید مناسب برای سناریوهای عکاسی مختلف را به ارمغان می‌آورد.

سری هواوی P60 همچنین دارای سخت‌افزار با دیافراگم متغیر خواهد بود که کیفیت تصویر را بیشتر بهبود می‌بخشد. براساس اطلاعات منتشر شده، این سری دارای سه مدل P60، P60 پرو و P60 اولترا خواهد بود که دو مدل پرو و اولترا دارای مشخصات قدرتمندتری خواهند بود، به‌خصوص در بخش دوربین.

علاوه بر قابلیت‌های جدید تصویربرداری، سری هواوی P60 همچنین ممکن است طرفداران را با نسل بعدی قابلیت ارتباط ماهواره‌ای برای مکالمات پیامکی دو طرفه بدون شبکه تلفن همراه شگفت‌زده کند.

سری هواوی P60 قرار است در تاریخ 23 مارس (3 فروردین) معرفی شود و کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که این دستگاه در فناوری تصویربرداری و سایر بخش‌های سخت‌افزار ارتقاء قابل توجهی نسبت به قبل داشته باشد. با وجود فناوری XMAGE 2.0، به‌نظر می‌رسد هواوی یک بار دیگر در زمینه عکاسی برای رقبا خود خط‌و‌نشان کشیده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی