ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S23
تکنولوژی

کاربران از وجود مشکل تاری در دوربین گلکسی S23 و S23 پلاس خبر می‌دهند

کاربران می‌گویند دوربین مدل‌های معمولی و پلاس سری گلکسی S23 نمی‌تواند تمام قاب دوربین را به‌صورت شفاف نشان دهد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

در سری گلکسی S23، تنها مدل اولترا در دوربین اصلی خود به‌روزرسانی‌هایی را دریافت کرد. بااین‌حال، گزارش‌ها نشان می‌دهند که دوربین اصلی گلکسی S23 معمولی و پلاس با مشکلی روبه‌رو است که باعث تارشدن تصاویر می‌شود و صدای کاربران را درآورده است.

براساس آنچه از گزارش‌ها به‌نظر می‌رسد، دوربین 50 مگاپیکسلی گلکسی S23 و S23 پلاس از مشکلی رنج می‌برد که اجازه نمی‌دهد تمام صحنه در حالت فوکوس قرار بگیرد. کاربران می‌گویند اگرچه مرکز قاب واضح و در فوکوس است، اما در کناره‌ها می‌توانید محوشدگی عناصر صحنه را ببینید.

این مشکل ظاهراً در نمونه‌هایی از گلکسی S23 و S23 پلاس رخ داده است که در ویتنام ساخته شده‌اند. در ادامه دو نمونه از این تصاویر مشکل‌دار را می‌بینید. در یکی از تصاویر با علامت‌گذاری نشان داده شده است که کدام قسمت‌های عکس ایراد دارد.

مشکل تاری دوربین گلکسی S23 و S23 پلاس

تاری دوربین گلکسی S23
تاری دوربین گلکسی S23

با توجه به اینکه محل ساخت گوشی‌ها معمولاً تأثیری در کیفیت تولید دستگاه‌ها نمی‌گذارد، وقوع این مشکل تا حدی غافل‌گیرکننده است. برخی کاربران با مشاهده این گزارش‌ها اعلام کرده‌اند که سری گلکسی S22 هم چنین مشکلی داشته است، اما روی آن مانوری داده نشده بود. علاوه‌براین، ظاهراً تنها راه‌حل این مشکل ارسال دستگاه به بخش خدمات مشتریان سامسونگ است.

از سوی دیگر، به‌نظر نمی‌رسد که مشکلی در مدل اولترا وجود داشته باشد، چون این گوشی از دوربین متفاوتی استفاده می‌کند. هرچند کاربران پیش‌تر از وجود مشکل دیگری در دوربین S23 اولترا خبر داده بودند که ظاهراً به لرزشگیر آن مربوط بود و مانع از عملکرد صحیح این قابلیت می‌شد.

سامسونگ هنوز به مشکل دوربین گلکسی S23 و S23 پلاس واکنشی نشان نداده است. درنتیجه بسیاری از کاربران منتظر اظهارنظر رسمی این شرکت هستند؛ چرا که با راهکارهای معمولی ازجمله ریست گوشی نتوانسته‌اند این ایراد را برطرف کنند و به‌دنبال راه‌حل برای رفع آن هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی