ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

اولین اطلاعات از هونگچی E702؛ کانسپتی با طراحی جذاب و فناوری خودران

هونگچی E702 یک سدان مفهومی بسیار زیباست که به‌زودی وارد خطوط تولید خواهد شد. این خودرو به پیشرانه برقی و فناوری خودران مجهز است.

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

هونگچی یکی از خودروسازان چینی است که با شتاب خیلی بالایی پیشرفت می‌کند. محصولات این برند لوکس، اکثراً طراحی جذابی دارند و در ساخت آن‌ها از مواد مرغوب و پیشرانه‌های قدرتمند استفاده می‌شود. تازه‌ترین محصول این کمپانی یک سدان مفهومی با نام E702 است. همانند مدل‌های قبلی، این خودرو نیز طراحی فوق‌العاده زیبایی دارد و از پیشرانه تمام الکتریکی بهره می‌برد.

کانسپت هونگچی E702 در نمای روبه‌رو یک چهره خندان را به نمایش می‌گذارد. چراغ‌های باریک این مفهومی با جلوپنجره ادغام شده‌اند. این المان نیز ساختار باریکی دارد و با شیب نسبتاً زیادی تا پایین سپر امتداد پیدا کرده است. لوگوی هونگچی در این بخش ابعاد بزرگی دارد و به نورپردازی مجهز است. از نظر طراحی نمای روبه‌رو باید گفت E702 به شاسی‌بلند مفهومی E202 که چند هفته قبل رونمایی شد، شباهت زیادی دارد.

هونگچی

جدیدترین مفهومی چینی‌ها در نمای جانبی نیز طراحی پویا و مدرنی دارد. در همان نگاه نخست به تصاویر هونگچی E702، ابعاد بزرگ رینگ‌ها و بهره‌مندی از دوربین‌ به‌جای آینه جانبی جلب‌توجه می‌کند. اگر برای شما هم سؤال است که برآمدگی بالای شیشه جلو چیست، باید گفت ماژول لایدار در آنجا قرار دارد. نکته عجیب اینکه روی درهای این مفهومی خبری از دستگیره نیست.

هونگچی

در نمای عقب، فرم و گرافیک چراغ‌های هونگچی E702 به‌وضوح می‌گویند که با خودرویی شرقی روبه‌رو هستیم. این چراغ‌ها هم به‌طور افقی و هم به‌طور عمودی فضای نسبتاً زیادی را اشغال کرده‌اند و گرافیک بسیار پیچیده‌ای دارند. مثل نمای روبه‌رو، در این نما نیز لوگوی هونگچی نورپردازی شده است.

هونگچی

هونگچی E702 و بهره‌مندی از فناوری خودران

بد نیست اشاره کنیم هونگچی هنوز رسماً از کانسپت E702 رونمایی نکرده است؛ به همین خاطر در رابطه با مشخصات فنی آن اطلاعاتی در دست نیست. رسانه‌های چینی ادعا می‌کنند این مفهومی پیشرفته به فناوری رانندگی نیمه‌خودران مجهز است و می‌تواند به‌طور خودکار خط حرکت در اتوبان را عوض کند. همچنین با اتکا به این فناوری، E702 قادر است بدون دخالت راننده از خودروهایی که با سرعت پایین حرکت می‌کنند، سبقت بگیرد یا مسیر ورودی یا خروجی اتوبان را از آن خود کند.

رسانه‌های محلی از تولید نسخه خیابانی این کانسپت خبر می‌دهند. این رسانه‌ها به تجهیز هونگچی E702 به آخرین سیستم‌های ایمنی و سیستم صوتی 2800 واتی با پشتیبانی از دالبی اتموس نیز اشاره می‌کنند. گفته می‌شود نسخه تولید انبوه این سدان زیبا از آپدیت‌های از راه دور نرم‌افزاری با سرعت دانلود 5 گیگابایت داده در هر دقیقه پشتیبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی