ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

والکس از خدمات عرضه گیفت‌‌کارت خود با نام «وال‌گیت» رونمایی کرد

صدور فوری و پشتیبانی 24ساعته ازجمله مزایای خرید گیفت‌کارت از والکس تحت سرویسی به نام وال‌گیت است که بر آن تأکید شده.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۰

صرافی والکس از خدمت جدید خود رونمایی کرد. این خدمت والکس را به اولین صرافی ارز دیجیتال تبدیل می‌کند که امکان خرید گیفت‌کارت برای کاربران خود فراهم کرده است. در این گفت‌وگو با «احسان مهدی‌زاده»، قائم‌مقام گروه والکس، به بررسی این خدمت و مزیت‌های آن پرداخته‌ایم.

دیجیاتو: هدف والکس چیست؟ چرا فکر می‌کنید این محصول می‌تواند موجب جاری‌شدن تحول بلاکچین در زندگی روزمره افراد می‌شود؟

پلتفرم والکس پنج سال است که کار خودش را شروع کرده و از روز اول بنیان‌گذاران آن یک هدف مشخص داشتند: فراهم‌کردن استقلال و آزادی مالی برای همه افراد. درواقع می‌توان گفت که این هدف جوهره استراتژی‌های والکس در طراحی محصولات و برنامه‌های ارتباطی‌اش ازجمله همین وال‌گیت است. درواقع والکس اولین صرافی ارز دیجیتال است که گیفت‌کارت ارائه می‌کند و مزیت اصلی هم امکان خرید گیفت‌کارت با کیف پول والکس است به عبارت دیگر، کاربران والکس می‌توانند با استفاده از ارزهای دیجیتال خودشان هزینه این گیفت‌کارت‌ها را پرداخت و به‌معنای واقعی سهولت در خرید را تجربه کنند.

گیفت‌کارت‌های والکس بر چه اساسی طراحی  شده و به‌دنبال چه نتیجه‌ای است ؟

این گیفت‌‌کارت‌ها، گیفت‌‌کارت‌هایی اختصاصی هستند که توسط هر پلتفرم صادر می‌شوند. مثل گیفت‌کارت نتفلیکس، پلی‌استیشن، اسپاتیفای و غیره. ما سعی کردیم تا پلفترم‌های پرطرفدار و برنامه‌های موردنیاز کاربران را شناسایی کرده و امکان داشتن حساب کاربری، ارتقای آن و یا خرید محصولات مرتبط را از طریق فروش گیفت‌کارت این پلتفرم‌ها برای مخاطبان فراهم کنیم. این گیفت‌کارت‌ها را می‌توان در دسته‌های کلی بازی، اپلیکیشن، پلفترم‌های فیلم و سریال و فروشگاه‌های آنلاین تقسیم کرد. مسیر افزایش این گیفت‌کارت‌ها و در شکل کلی، پرداخت اعتباری آسان و بی‌مرز برای کاربران ایرانی هدفی است که آن را دنبال می‌کنیم.

وال‌گیت چیست و قرار است چه امکاناتی به کاربر دهد؟

وال‌گیت بخشی از سایت است که قرار است در آن کاربران به گیفت‌‌کارت‌های متنوعی دسترسی پیدا کنند. این گیفت‌کارت‌ها درواقع به آن‌ها این امکان را می‌دهد که بتوانند اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌ها و یا سرویس‌های غیررایگان مثل نسخه پرمیوم اسپاتیفای، نتفلیکس، پلی‌استیشن و بسیاری از موارد دیگر را که به آن‌ها اشاره شد، خریداری کنند. وال‌گیت پشتیبانی ۲۴‌ساعته، امکان پرداخت با کیف پول والکس و صدور فوری را برای مخاطبانش فراهم می‌کند.

وال‌گیت چطور شکل گرفت و مخاطب هدف آن در بازار کیست؟

ببینید رمزارزها یا بهتر بگویم، دنیای بلاکچین تحول عظیمی در دنیا ایجاد کرده است و درواقع این امکان را می‌تواند برای افراد مختلف صرف‌نظر از مرزهای جغرافیایی، ایجاد کند تا بتوانند به فرصت‌های بیشتری دسترسی پیدا کنند. ما هم در والکس بنا را بر این گذاشتیم تا این تحول را در زندگی افراد جاری کنیم و محصولاتی فراهم نماییم تا کاربران بتوانند نهایت استفاده را از این فرصت‌های جدید ببرند. مخاطبان جوان بلاکچین این روزها مایلند تا از تمامی امکانات به‌روز استفاده کنند. بسیاری از آن‌ها به بازی علاقه‌مندند. از طرف دیگر، همه‌چیز به نسبت قبل تغییر کرده؛ این روزها گوش‌دادن آنلاین به موسیقی جای دانلود و روش‌های دیگر را گرفته است. حال نیاز به کلیدی است تا به مخاطبان داده شود تا آن‌ها بتوانند سرویس‌های جهانی را باکیفیت تجربه کنند و این کلید درواقع گیفت‌کارت و کارت‌های پرداختی است که فرصت خرید بی‌مرز را فراهم می‌کند. به‌این‌ترتیب بود که وال‌گیت به‌عنوان یک راه‌حل شکل گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی