ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تحویل کشنده های X5000
اخبار خودرو

تحویل کشنده‌های X5000 شک موتو تنها سه ماه پس از رونمایی

مراسم تحویل کشنده های X5000 شک موتو به مشتریان به‌تازگی برگزار شده و آرین دیزل از برنامه‌های آتی خود خبر داده است.

دلارام شرف الدین
نوشته شده توسط دلارام شرف الدین | ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

مراسم تحویل کشنده‌های X5000 شک موتو به نخستین مشتریان به‌تازگی برگزار شده است. شرکت آرین دیزل ضمن تحویل این خودروها، از برنامه‌های آتی خود پرده برداشته و به عرضه چهار محصول جدید با برند شک موتو در سال‌ آینده اشاره کرده است.

پنج دستگاه کشنده X5000 شک موتو طی مراسمی در محل کارخانه تولیدی شرکت آرین دیزل در شهر خمین به مشتریان تحویل داده شدند. به گفته مدیر عامل آرین دیزل، ۵۰ کشنده دیگر نیز تا پایان سال جاری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. این شرکت به‌احتمال‌زیاد در سال آینده کامیون کمپرسی و کامیون باری جفت‌محور را با برند Shacmoto به بازار معرفی خواهد کرد.

تحویل کشنده های X5000

کشنده قدرتمند ایکس ۵۰۰۰ شک موتو حدود سه ماه پیش در نمایشگاه خودروی اصفهان رونمایی شد. این ماشین به پیشرانه ۱۳ لیتری کامینز مجهز است که می‌تواند ۵۲۰ اسب‌بخار قدرت تولید کند. وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌ها نیز بر عهده گیربکس فست، تولید انحصاری شرکت Shacman است. کشنده آرین دیزل به‌دلیل برخورداری از امکانات و تجهیزات پیشرفته و جدیدی همچون دوربین ۳۶۰ درجه، خروجی برق ۲۲۰ ولت، سنسور باران، کولر درجا و... در جایگاه بالاتری نسبت به رقبا قرار می‌گیرد.

تحویل کشنده های X5000

معاونت کیفیت آرین پارس موتور در رویداد خاص تحویل کشنده‌های X5000 شک موتو به مشتریان، از افزایش تولید این خودروی سنگین تا ۲ هزار دستگاه در شش ماه ابتدایی سال آینده خبر داد. این شرکت همچنین برنامه‌هایی برای برند جک زیر سر دارد.   

بد نیست بدانید آرین دیزل به‌عنوان نماینده رسمی برند Shacman در ایران مشغول به کار است. شک موتو نیز یکی از برندهای شرکت شکمن به‌حساب می‌آید که در بسیاری از بازارها با همین نام عرضه می‌شود. سیستم ترمز به‌کاررفته در کشنده ایکس ۵۰۰۰ ساخت شرکت WABCO بوده و مجموعه سیستم‌های پایداری آن شامل ترمز اضطراری (AEBS)، کنترل پایداری (ES)C و کنترل لغزش (ASR) می‌شود. ترمزهای گیربکس و موتور نیز محصولی از شرکت معروف Jacob ‌هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی