ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی میت ایکس 3
تکنولوژی

هواوی میت ایکس 3 به‌عنوان اولین گوشی تاشو با قابلیت اتصال ماهواره‌ای هفته آینده معرفی می‌شود

علاوه بر میت ایکس 3، هواوی در این رویداد از گوشی‌های سری P60 و ساعت هوشمند WATCH Ultimate نیز رونمایی خواهد کرد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

هواوی اعلام کرده که قصد دارد گوشی تاشو میت ‌ایکس‌ 3 (Mate X3) را در تاریخ 23 مارس (3 فروردین‌ماه 1402) معرفی کند. نکته قابل توجه اینکه هواوی میت ایکس 3 می‌تواند اولین گوشی تاشو با قابلیت اتصال ماهواره‌ای باشد. همچنین ساعت هوشمند WATCH Ultimate نیز در این رویداد معرفی خواهد شد.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3

غول چینی پوستری را برای هواوی میت ایکس 3 منتشر کرده که در آن به تاریخ معرفی این دستگاه، یعنی 23 مارس اشاره شده است. هرچند در این پوستر، تصویر Mate X3 به‌طور دقیق نمایش داده نمی‌شود، اما براساس متن نوشته شده روی آن، می‌توان گفت که این گوشی تاشو جدید باریک‌تر، سبک‌تر و بادوام‌تر خواهد بود.

هواوی سال گذشته برای Mate X2 2021 جانشینی معرفی نکرد و با عرضه میت Xs 2 به طراحی سابق گوشی‌ها تاشو خود بازگشت. این گوشی تاشو از یک نمایشگر بهره می‌برد که در حالت بسته ابعادی مانند یک گوشی دارد و در حالت باز، تبدیل به یک تبلت می‌شود. با‌این‌حال، انتظار می‌رود تا میت ایکس 3 دارای طراحی سنتی شبیه به میت X2 و گوشی‌های گلکسی زد فولد سامسونگ باشد.

در مورد مشخصات هواوی میت ایکس 3 هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده است. گفته می‌شود که هواوی قصد دارد گوشی تاشو خود را به اتصال ماهواره‌ای مجهز کند. طبق گزارش‌هایی که در گذشته درباره این ویژگی منتشر شده بودند، این قابلیت امکان ارتباط دوطرفه از طریق پیام کوتاه را برای کاربران فراهم می‌کند.

ساعت هوشمند هواوی WATCH Ultimate

هواوی همچنین قصد دارد در همین روز، علاوه بر هواوی میت ایکس 3، از ساعت هوشمند پرچمدار WATCH Ultimate نیز رونمایی کند که به گفته «هه گنگ»، مدیرعامل Huawei Terminal BG، با ارتقاء قابل‌توجهی همراه است و تجربه حرفه‌ای را در سفرهای کوهستانی و دریایی ارائه می‌کند. هواوی ساعت خود را با شعار «اکنون شروع کنید» و پوستری به شکل ماهواره تبلیغ کرده که احتمالاً به پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای اشاره دارد. همچنین ممکن است این دستگاه عمر باتری طولانی‌تری داشته باشد.

اخیراً همچنین مشخص شده بود که هواوی در رویداد 3 فروردین‌ماه، گوشی‌های سری هواوی P60 را هم معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی