ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

امداد خودروی نوروزی ۱۴۰۲
خودرو

حذف هزینه ایاب و ذهاب در امداد خودروی نوروزی ۱۴۰۲؛ اقدام مشترک ایران خودرو و سایپا

ستاد عالی شورای سیاست‌گذاری با حضور مدیرعاملان شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، طرح مشترک امدادرسانی نوروزی ۱۴۰۲ را با عنوان امداد خودروی نوروزی به تصویب رساند. این طرح با هدف ادغام ظرفیت‌های مشترک دو خودروساز در ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۵

ستاد عالی شورای سیاست‌گذاری با حضور مدیرعاملان شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، طرح مشترک امدادرسانی نوروزی ۱۴۰۲ را با عنوان امداد خودروی نوروزی به تصویب رساند. این طرح با هدف ادغام ظرفیت‌های مشترک دو خودروساز در ارائه خدمات و سرویس‌های امدادی در ایام نوروزی کلید خورده است و به گفته مدیران دو خودروساز کشورمان، قرار است هزینه مربوط به ایاب و ذهاب متخصصان امداد خودرو نیز حذف شده و توسط شرکت ها تقبل شود.

امداد خودروی نوروزی ۱۴۰۲ با مشارکت ایران‌خودرو و سایپا در ۱۴۳۱ شهر و روستا و ۲۳۰ شهر اصلی به مدت ۲۰ روز، از تاریخ ۲۴ اسفندماه سال جاری تا ۱۴ فروردین‌ماه سال آینده مشغول به کار می‌شود. فعالیت ۵۲۱ نمایندگی مشترک و ۳۳۰۰ اکیپ شیفت در این طرح، آسودگی خاطر را برای مسافرین نوروزی به ارمغان می‌آورد. امدادگران علاوه بر تعهد نسبت به خودروهای متعلق به سایپا و ایران‌خودرو، به سایر خودروهای مونتاژی نیز خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو هدف اصلی طرح مشترک امداد خودروی نوروزی ۱۴۰۲ را ایجاد آرامش و امنیت برای هم‌وطنان در ایام تعطیلات دانسته است. پلیس راهور و ناجا نیز در کنار امدادگران به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

اکیپ‌های امدادرسانی مجرب و ماهر ایران‌خودرو و سایپا با استفاده از فناوری‌های جدید و پیشرفته، خدمات باکیفیتی را به شیوه‌ای صادقانه و دلسوزانه در راستای جلب رضایت مشتریان ارائه می‌دهند. همچنین عاملین این طرح بزرگ نوروزی با پیش‌بینی و تأمین قطعات و لوازم یدکی پرمصرف در نمایندگی‌ها و امدادهای جاده‌ای، در تلاش هستند تا از بروز هرگونه کسری و کمبود جلوگیری کرده و مانع معطلی هم‌وطنان در ایام نوروز شوند.

اهمیت مشارکت دو خودروساز اصلی کشور

مدیرعامل ایران‌خودرو همچنین ضمن تأکید بر اهمیت مشارکت دو خودروساز اصلی کشور و مزایای متعدد در اجرای طرح امداد خودروی نوروزی ۱۴۰۲ ، به پیگیری و یافتن رویکردهای جدید و متنوع در سال آینده با هدف بهبود خدمت‌رسانی و افزایش رضایت مشتریان اشاره کرد. به گفته وی، ارائه سرویس باید به بهترین شیوه و با بیشترین دقت ممکن انجام شده و تحت نظارت قرار گیرد تا با توجه به رضایتمندی مشتری، بهبودهای لازم جهت ارتقای سطح خدمات اعمال شود.

امداد خودرو ایران با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و وب‌سایت www.096440.com قابل‌دسترسی است. همچنین هم‌وطنان می‌توانند با نصب اپلیکیشن ایساکو، در ۲۴ ساعت شبانه‌روز از خدمات خودرویی گروه صنعتی ایران‌خودرو بهره‌مند شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی