ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فردا موتور در سال ۱۴۰۲
اخبار خودرو

دو محصول تازه فردا موتور برای سال ۱۴۰۲ معرفی می‌شوند

معاون بازاریابی فردا موتور در جدیدترین نشست خبری، از اهداف اصلی این گروه در سال آینده خبر داد. امداد خودروی نوروزی، عرضه نسخه هیبریدی سوبا M4 و گسترش نمایندگی‌ها و شبکه خدمات پس از فروش ...

دلارام شرف الدین
نوشته شده توسط دلارام شرف الدین | ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۵

معاون بازاریابی فردا موتور در جدیدترین نشست خبری، از اهداف اصلی این گروه در سال آینده خبر داد. امداد خودروی نوروزی، عرضه نسخه هیبریدی سوبا M4 و گسترش نمایندگی‌ها و شبکه خدمات پس از فروش از مهم‌ترین برنامه‌های فردا موتور در سال ۱۴۰۲ به حساب می‌آیند.

امداد خودروی نوروزی فردا موتور از پنجشنبه (۲۵ اسفندماه) آغاز به کار کرده و شامل ۳۰ دستگاه خودروی امدادگر FMC SX5 می‌شود که به شهرهای مختلف ایران فرستاده شده‌اند. به علاوه، چند دستگاه خودروی FMC T5 هم به طور خاص در شهرهای تهران و کرج در حال تردد هستند تا خدمات سیار را در اختیار امدادجویان قرار دهند. نمایندگی‌های فردا موتور که در حال حاضر تعداد آن‌ها به ۴۷ افزایش یافته، در طول ایام نوروزی آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.   

فردا موتور در سال ۱۴۰۲
خودروهای امدادرسان نوروزی فردا موتور

عرضه کراس اوور FMC SX5 Plus با موتور توربوشارژ و تجهیزات متنوع، از دیگر برنامه‌های فردا موتور در سال ۱۴۰۲ محسوب می‌شود. این شرکت همچنین قصد دارد اوایل سال آینده، خودروی لوکس سوبا M4 را در دسترس مشتریان قرار دهد. ظاهرا نسخه هیبریدی این محصول نیز در راه است.

فردا موتور در سال ۱۴۰۲
شاسی بلند FMC T5

فعالیت فردا موتور در بخش خودروهای سواری تنها به کراس اوور SX5 Plus‌ و MPV لوکس سوبا M4 محدود نمی‌شود. به دلیل استقبال گرم مشتریان از FMC T5، فیس لیفت این محصول نیز در سال آینده رونمایی می‌شود.

گروه خودروسازی فردا در نشست خبری اخیر و پیش از به پایان رسیدن سال جاری، وقت را غنیمت شمرده و زیرمجموعه فردا دیزل را به طور رسمی معرفی کرد. این زیرمجموعه به طور خاص روی عرضه خودروهای برند Sany‌ تمرکز داشته و در حال حاضر سبد محصولات این شرکت شامل کشنده تک‌محور FD480 و کشنده دومحور FD525 می‌شود. کشنده‌های فردا دیزل در سال آینده در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. این شرکت همچنین به منظور تکمیل سبد محصولات تجاری خود، از عرضه کامیونت ۶ تنی و کامیون‌های تک‌محور و دومحور جدید به عنوان بخشی از برنامه‌های اصلی فردا موتور در سال ۱۴۰۲خبر داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی