ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

چالش هوش مصنوعی «شطرنج‌باز» آغاز شد

هدف از این رویداد ارتقای مهارت‌های مرتبط با هوش مصنوعی و ایجاد فرصتی برای جذب و استخدام متخصصان این حوزه عنوان شده است.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۴

نخستین مسابقه از سری مسابقات هوش مصنوعی DueML با عنوان «شطرنج‌باز» توسط شرکت فناپ آغاز به‌کار کرد. هدف از این رویداد ارتقاء مهارت‌های مرتبط با هوش مصنوعی و ایجاد فرصتی برای جذب و استخدام متخصصان این حوزه عنوان شده است.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از واحد روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، DueML رشته مسابقات و چالش‌هایی با محوریت هوش مصنوعی است که توسط معاونت نوآوری شرکت فناپ، با هدف افزایش پویایی جامعه متخصصان هوش مصنوعی و تسهیل شبکه‌سازی و ارتباط‌گیری آن‌ها با صنعت، شکل گرفته است.

این مسابقه که به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، محفلی برای گردهمایی متخصصان هوش مصنوعی است و شرکت‌کنندگان در آن همزمان با ارتقاء مهارت‌های خود، گواهی معتبر دریافت کرده و از فرصت همکاری و استخدام نیز بهره‌مند می‌شوند. 

«شطرنج‌باز» از چند چالش بینایی ماشین تشکیل شده و شرکت‌کنندگان طی یک‌ماه فرصت دارند به این چالش‌ها پاسخ دهند؛ در این مسابقه شرکت‌کنندگان باید صفحه شطرنج را تجزیه و تحلیل کرده، مهره‌ها را در یک صفحه شناسایی کنند، حرکت مهره‌ها را تشخیص داده و در نهایت، شانس پیروزی خود را پیش‌بینی کنند.

این سری از مسابقات DueML از 21 اسفند 1401 آغاز شده و تا 21 فروردین 1402 به مدت یک‌ماه ادامه خواهد داشت. برای برندگان آن 45میلیون تومان جایزه نقدی به‌همراه فرصت جذب و استخدام، درنظر گرفته شده است.

اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت‌نام در مسابقه در این لینک در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی