ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دولینگو درحال ساخت اپلیکیشن یادگیری موسیقی است

احتمالاً به‌زودی شاهد معرفی برنامه یادگیری موسیقی دولینگو خواهیم بود که به آموزش تئوری موسیقی از طریق آهنگ‌های شناخته‌شده خواهد پرداخت.

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۰

برنامه یادگیری زبان دولینگو همیشه به‌عنوان یکی از بهترین عناوین درزمینه خود شناخته شده است که بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر از سراسر جهان در آن ثبت‌نام کرده‌اند. اکنون به‌نظر می‌رسد که خالقان این اپ قصد دارند محصول جدیدی با تمرکز روی آموزش موسیقی به افراد توسعه دهند.

برنامه یادگیری موسیقی دولینگو

طبق اطلاعیه منتشرشده در سایت دولینگو، این شرکت به‌دنبال استخدام کارشناسان فعال در حوزه آموزش موسیقی است که با دنیای فناوری هم آشنا باشند. همچنین مشاور دوره‌های آموزش موسیقی از دیگر مشاغلی است که در میان نیازمندی‌های دولینگو قرار گرفته؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که این شرکت دیگر افراد جدیدی را جهت مصاحبه برای این سمت شغلی قبول نمی‌کند.

براساس داده‌های موجود، می‌توان انتظار داشت که تیمی کوچک درحال کار روی برنامه یادگیری موسیقی دولینگو هستند و احتمالاً قصد دارند پلتفرمی برای آموزش تئوری موسیقی از طریق آهنگ‌های شناخته‌شده و مشهور ایجاد نمایند. این برای اولین‌بار نیست که دولینگو از حوزه تخصصی خود خارج می‌شود و در سال گذشته میلادی هم شاهد معرفی سرویس Duolingo Math بودیم؛ سرویسی که برای آموزش رایگان ریاضی به کاربران در نظر گرفته شده است.

از دیگر سرویس‌های محبوب برنامه یادگیری دولینگو می‌توان به ABC اشاره کرد که در زمان همه‌گیری کرونا منتشر شد و هدف آن آموزش ادبیات انگلیسی به کودکان ۳ تا ۶ ساله بوده است. همچنین سرویس English Test دولینگو به‌عنوان یک آزمون زبان در دوران همه‌گیری مطرح شد و بسیاری از دانشگاه‌ها آن را در کنار آزمون‌های معتبر دیگر برای پذیرش دانشجو قرار دادند.

دولینگو به‌تازگی از سرویس اشتراکی جدیدی با تکیه بر هوش مصنوعی GPT-4 نیز رونمایی کرده است که با هزینه ۲۹.۹۹ دلار در ماه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. کاربران عضو این طرح می‌توانند از قابلیت‌های انحصاری چت‌بات شرکت OpenAI بهره‌مند شوند و در قالب سناریوهای مختلف به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند. همچنین هوش مصنوعی قادر است گزارش ویژه‌ای از وضعیت عملکرد کاربر به او ارائه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Babak Farazmand
    Babak Farazmand | ۴ فروردین ۱۴۰۲

    عالی عالی

مطالب پیشنهادی