ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تخفیف سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ برای تعویض گوشی‌های قدیمی با گلکسی S23 تا ۷۵۰ دلار به کاربران تخفیف می‌دهد

علاقه‌مندان می‌توانند در طرح فروش ویژه سامسونگ از ۷۵۰ دلار تخفیف با معاوضه گوشی قبلی خود با پرچمداران جدید این شرکت بهره‌مند شوند.

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۰

سامسونگ از طرحی برای اعطای تخفیف تا سقف ۷۵۰ دلار برای خرید پرچمداران جدید خود رونمایی کرده است. متأسفانه به‌دلیل محدودیت‌ها، امکان استفاده از تخفیف سامسونگ برای کاربران ایران وجود ندارد.

تخفیف سامسونگ شامل چه دستگاه‌هایی می‌شود؟

در طرح گفته‌شده، دارندگان محصولات قدیمی‌تر سامسونگ می‌توانند با دادن گوشی قبلی خود، تا سقف ۷۰۰ دلار تخفیف برای خرید گلکسی S23 معمولی و پلاس دریافت کنند. بدیهی است که هرچه مدل دستگاه جدیدتر باشد، سامسونگ مبلغ بیشتری را جهت معاوضه آن با پرچمداران جدید خود پرداخت خواهد کرد. رقم تعیین‌شده برای گلکسی زد فولد ۴ بالاترین مقدار (۷۰۰ دلار) بوده، درحالی‌که این رقم برای گلکسی S22 اولترا ۵۰۰ دلار اعلام شده است. همچنین در صورتی که مشتریان قصد خرید گلکسی S23 اولترا را داشته باشند، کمی تخفیف بیشتر دریافت می‌کنند؛ به‌طوری که برای گلکسی زد فولد ۴ مبلغ ۷۵۰ دلار در نظر گرفته شده است.

با مراجعه به وب‌سایت سامسونگ می‌توانید لیستی از دستگاه‌های قابل‌پذیرش جهت تعویض با پرچمداران جدید را مشاهده کنید که در کنار گوشی‌های هوشمند، شامل تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند این شرکت نیز می‌شوند. شایان ذکر است که برای بهره‌مندی از تخفیف سامسونگ، دستگاه‌های قدیمی باید شرایط خاصی داشته باشند؛ برای مثال عملکرد طبیعی داشته و بدون مشکل بوت باشند. البته سامسونگ گوشی‌ها و تبلت‌هایی با صفحه نمایش یا لنز دوربین ترک‌خورده را هم قبول می‌کند؛ اما مبلغی را بابت این عیب‌ها از تخفیف کسر خواهد کرد.

طرح فروش دیسکاوری سامسونگ تنها به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و خریداران می‌توانند از مزایای دیگری در این دوره نیز بهره‌مند شوند. در کنار تخفیف سامسونگ برای خرید پرچمداران جدید، حداکثر مبلغ ۱۰۰ دلار نیز به حساب کاربری سامسونگ کاربران افزوده خواهد شد که می‌توان از آن برای خرید لوازم جانبی یا دیگر سرویس‌های این شرکت استفاده کرد. همچنین برخی محصولات به‌صورت پکیج ویژه به‌همراه ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ پرو و گلکسی بادز ۲ پرو عرضه خواهند شد. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehran Mirzayi
    Mehran Mirzayi | ۱ فروردین ۱۴۰۲

    مثل همیشه، خبری که ظاهرا خوبه ولی ما نمیتونیم ازش بهره ببریم... تو این مملکت

مطالب پیشنهادی