ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جک EV3
اخبار خودرو

700 میلیون تومان برای جک EV3؛ هاچ‌بک برقی 93 اسب‌بخاری با 400 کیلومتر پیمایش معرفی شد

جک قصد دارد به‎‌زودی از یک هاچ‌بک تمام الکتریکی رونمایی کند. این هاچ‌بک با قیمت پایه‌ای در حدود 100 هزار یوان معرفی شده است.

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۰

شرکت جک قصد دارد به‎‌زودی از یک هاچ‌بک تمام الکتریکی رونمایی کند. این هاچ‌بک با قیمت پایه‌ای در حدود 100 هزار یوان وارد بازار خواهد شد؛ رقمی که معادل 14400 دلار یا 700 میلیون تومان می‌شود. این هاچ‌بک طراحی زیبا و متفاوتی دارد و پیشرانه آن در قوی‌ترین نسخه 93 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و در نسخه پایه در حدود 400 کیلومتر پیمایش دارد.

نمای روبرو

از لحاظ طراحی، جک EV3 در نمای روبه‌رو تولیدات مینی و حتی پورشه را در ذهن تداعی می‌کند. در نمای جانبی، رینگ‌های زیبا و ستون‌های مشکی جلب‌توجه می‌کنند. همان‌طور که در تصاویر ضمیمه‌شده می‌توانید مشاهده کنید، پورت شارژ این هاچ‌بک برقی روی گلگیر جلو قرار دارد. این هاچ‌بک چینی در نمای عقب هم از طراحی ساده، اما قابل‌قبولی برخوردار است. لازم به ذکر است بعضی از جزئیات ظاهری این خودرو براساس تیپ تغییر می‌کند.

جک EV3

برای جذب سلیقه‌های مختلف، جک EV3 با رنگ‌های متنوع و شادی وارد بازار خواهد شد. برخی از این رنگ‌ها عبارتند از سفید، بژ، خاکستری، سبز و بنفش. از نظر ابعاد باید گفت این هاچ‌بک چینی طولی برابر با 4025 میلی‌متر و عرضی برابر با 1770 میلی‌متر دارد. ارتفاع آن نیز 1560 میلی‌متر است و فاصله محوری‌اش به 2620 میلی‌متر می‌رسد.

نمای جانبی

طراحی داخلی جک EV3

در داخل کابین جک EV3 با فضایی جذاب و پرانرژی روبه‌رو هستیم. داشبورد این هاچ‌بک جدید چینی میزبان یک نمایشگر بزرگ در قسمت میانی است. جک ابعاد این نمایشگر را اعلام نکرده، اما به‌نظر می‌رسد بزرگ‌تر از 14 اینچ باشد. اطلاعات موردنیاز راننده هم از طریق یک نمایشگر دیجیتال در پشت فرمان خوش‌فرم ارائه می‌شود. این خودرو از فناوری شارژ بی‌سیم تلفن همراه و سانروف نیز بهره می‌برد.

کابین جک EV3

قطعات کابین جک EV3 عمدتاً از مواد نرم تولید شده‌اند، به همین خاطر احتمالاً راحتی و آسایش کابین بالا خواهد بود. این هاچ‌بک برقی با تجهیزات ایمنی پیشرفته وارد بازار خواهد شد که پارک و رانندگی خودکار دو مورد از مهم‌ترین آن‌ها هستند.

مشخصات فنی

نیروی موردنیاز جک EV3 توسط یک موتور برقی تأمین می‌شود. خروجی این موتور در قوی‌ترین نسخه برابر با 93 اسب‌بخار است. با اتکا به این موتور، EV3 می‌تواند به نهایت سرعت 150 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. وظیفه تأمین انرژی را هم پک باتری لیتیوم آهن فسفات بر عهده دارد. درباره ظرفیت این باتری اطلاعاتی در دست نیست، ولی تیپ‌های مختلف خودرو بردی برابر با 400، 500 و 600 کیلومتر خواهند داشت؛ البته روی کاغذ!

جک EV3

درباره زمان عرضه جک EV3 به بازار جزئیاتی در دست نیست. ولی طبق روال مرسوم در بین خودروسازان چینی، این خودرو به‌احتمال‌قوی اندکی پس از رونمایی، در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی