ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی تاک بند B7
تکنولوژی

هواوی تاک‌بند B7 با نمایشگر AMOLED و قابلیت‌های پیشرفته سلامتی رونمایی شد

هواوی تاک‌بند B7 دستگاهی است که قابلیت‌های سلامتی دستبندهای هوشمند را با قابلیت ارتباطی تلفنی از طریق ایرفون ترکیب می‌کند.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۶

هواوی امروز در رویداد بهاره خود از محصولات متنوعی ازجمله گوشی‌های سری P60 پرده برداشت. این شرکت همچنین مچ‌بند هوشمندی را معرفی کرده است که هواوی تاک‌بند B7 نام دارد و جانشینی برای تاک‌بند B6 محسوب می‌شود. این دستگاه درواقع یک دستگاه ردیاب سلامتی است که می‌توانید با آن تماس تلفنی هم برقرار کنید.

هواوی تاک‌بند B7 نمایشگری 1.53 اینچی از نوع AMOLED با طراحی خمیده سه‌بعدی دارد که رزولوشن آن 460 در 188 پیکسل است. این دستگاه بدنه‌ای یکپارچه از جنس فولاد ضدزنگ تیتانیومی دارد. در سمت راست دستگاه دکمه‌ای به‌شکل کپسول قرار گرفته است و کمی پایین‌تر در هر دو سمت بدنه می‌توانید دو دکمه کوچک را ببینید که با فشاردادن هم‌زمان آن‌ها می‌توانید به ایرفون دسترسی پیدا کنید.

مشخصات فنی هواوی تاک‌بند B7

این مچ‌بند با استاندارد IP57 در برابر آب مقاوم است. هواوی میکروفن و بلندگوی داخلی روی B7 تعبیه کرده و میکروفن دوگانه این دستگاه از قابلیت حذف نویز بهره می‌برد.

تاک‌بند B7 از حیث قابلیت‌های سلامتی به حسگر ضربان قلب PPG، سنجش اکسیژن خون، ردیاب قاعدگی زنان و حسگر خواب و استرس مجهز شده است. این دستگاه می‌تواند پارامترهای پیشرفته سلامت قلب ازجمله فیبریلاسیون دهلیزی و آپنه خواب را هم شناسایی کند. تاک‌بند جدید هواوی همچنین از 10 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

این محصول از پردازنده Kirin A1 برخوردار است و با سیستم‌عامل‌های Harmony OS 2.0 به‌بعد، اندروید 7 به‌بعد و iOS 9 به‌بعد سازگاری دارد. به‌علاوه، هواوی امکاناتی مثل پاسخ سریع به پیامک‌ها، کنترل موسیقی و دوربین، پرداخت سریع با سرویس Alipay، استفاده از WeChat و غیره را در این دستبند عرضه می‌کند.

هواوی تاک‌بند B7 یک باتری 120 میلی‌آمپرساعتی دارد که با درگاه USB-C شارژ می‌شود. فعلاً صحبتی درباره شارژدهی این محصول به میان نیامده است. هواوی این دستگاه را با بند سیلیکونی با قیمت 146 دلار و با بند چرمی با قیمت 175 دلار عرضه می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی