ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایسوس راگ فون 7
تکنولوژی

ایسوس تاریخ معرفی گوشی‌های گیمینگ سری راگ فون 7 را اعلام کرد

سری راگ فون 7 به احتمال زیاد به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز می‌شود.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۰

ایسوس در تاریخ 13 آوریل (24 فروردین‌ماه) از نسل جدید گوشی‌های گیمینگ خود یعنی سری راگ فون 7 رونمایی خواهد کرد. این دستگاه‌ها مانند اکثر پرچمدارهای اندرویدی 2023، به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهند شد.

گوشی‌های راگ فون طرفداران خصوص به خودشان را دارند و البته ایسوس هم سعی کرده است در سال‌های گذشته با ویژگی‌های متنوع و طراحی متفاوت، آن‌ها را جذاب‌تر از سایر محصولات بازار کند. بنابراین انتظار می‌رود امسال هم شاهد چنین موضوعی باشیم، البته کمی زودتر از انتظار این دستگاه‌ها معرفی می‌شوند.

درحالی‌که سال گذشته میلادی در ماه ژوئیه شاهد معرفی سری راگ فون 6 بودیم، حالا ایسوس تصمیم گرفته است نسل جدید آن‌ها را زودتر از گذشته معرفی کند.

ایسوس راگ فون 7

مشخصات احتمالی سری راگ فون 7

درحال‌حاضر اطلاعات کمی درباره این گوشی‌های هوشمند وجود دارد، اما به احتمال زیاد قدرت آن‌ها را تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 تأمین خواهد کرد. علاوه بر سری راگ فون 7، ایسوس روی مدل‌های 7D هم کار می‌کند که البته شاید دیرتر از نسخه‌های اصلی معرفی شوند و قدرت آن‌ها را یکی از تراشه‌های مدیاتک و نه کوالکام تأمین کند.

گوشی‌های گیمینگ آینده ایسوس احتمالاً مانند نسل کنونی‌شان به نمایشگر امولد با حداکثر رفرش ریت 165 هرتز مجهز شوند. احتمالاً در کنار نسخه‌های استاندارد، پرو و D، با مدل Ultimate هم روبه‌رو شویم که بالاترین میزان رم و حافظه داخلی را خواهد داشت.

با وجود طراحی جذاب و مشخصات فنی فوق‌العاده قدرتمند، گوشی‌های سری راگ فون یک ضعف بزرگ دارند: پشتیبانی نرم‌افزاری ضعیف. درحالی‌که اکثر پرچمدارها و گوشی‌های اندرویدی گران‌قیمت 3 تا 4 نسخه اصلی اندروید را دریافت می‌کنند، ایسوس برای سری راگ فون تنها دو نسخه اصلی اندروید را منتشر می‌کند. این احتمال وجود دارد که با سری راگ فون 7، ایسوس تغییر استراتژی دهد و پشتیبانی نرم‌افزاری بیشتری از آن‌ها داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی