ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

نماینده مجلس: استفاده از اینترنت برای سلبریتی‌های بدحجاب ممنوع می‌شود

نماینده مجلس از ممنوعیت استفاده از اینترنت برای سلبریتی‌های بدحجاب دارای کانال با عضو بالا خبر داد.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۵

نماینده مجلس با اعلام اینکه طرح جرایم مالی برای بدحجابان در مجلس کلید خورده از جرایم مالی 500 هزار تومان تا 3 میلیارد تومانی برای مقابله با بدحجابی خبر داد. او بر این موضوع تأکید کرد که ممنوعیت استفاده از اینترنت برای سلریتی‌های بدحجاب در این طرح نیز در نظر گرفته شده است.

«حسین جلالی»، نماینده مردم رفسنجان در مجلس، در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان انار گفت: «طرح جرایم مالی برای بدحجابان در مجلس درحال پیشروی است و در آن ممنوعیت استفاده از اینترنت برای سلبریتی‌هایی که کانال یا وبگاهی با تعداد عضو بالا دارند، در نظر گرفته شده است.»

به گزارش دیجیاتو و به نقل از سایت صدای انار، جلالی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تأکید بر اینکه در این طرح مواجهه کاملاً هوشمند است و هیچ تقابل فیزیکی وجود ندارد، گفت: «جرایم مالی این طرح نیز از ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.»

او با بیان اینکه این طرح از ضمانت اجرایی بالایی برخوردار است به موارد دیگری که برای جرایم بدحجابی در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: «مواردی نظیر ابطال گواهینامه رانندگی و ابطال پاسپورت نیز به‌عنوان جرایم بدحجابی در این طرح در نظر گرفته شده است. به گفته این نماینده مجلس، ضمانت اجرایی این طرح بالاست.»

برگزاری 300 جلسه برای تعیین جرایم مالی بدحجابی

جلالی با توضیح اینکه این موضوع در ۳۰۰ جلسه با شورای انقلاب فرهنگی و شورای امنیت ملی نهایی شده است، از تلاش برای بهتر شدن وضعیت حجاب سخن گفت.

این نماینده مجلس با اشاره به گروه‌های هدف این طرح گفت: «۷ گروه، گروه هدف ما هستند این گروه‌ها شامل داخل خودروها، داخل اماکن و رستوران‌ها، ادارات و سازمان‌های دولتی، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها، فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها، فضای مجازی سلبریتی‌ها و کف خیابان و معابر هستند.»

در راستای تعیین جرایم بدحجابی، پیش‌تر جرایمی مانند قطعی اینترنت بدحجابان از سوی نمایندگان مجلس مطرح شده بود که تکذیب شد.

این توضیحات جلالی در حالی است که «احمد نادری»، عضو هیئت‌رئیسه مجلس، حتی اعلام کرده بود که «طرح جرایم برای بدحجابی هنوز وارد روند بررسی مجلس هم نشده است.» با‌این‌حال به‌نظر می‌رسد این طرح درحال پیشروی است. این در حالی است که پیگیری چنین طرح‌هایی از سوی برخی نمایندگان مجلس صرفاً بر نارضایتی‌های عمومی می‌افزاید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • artan11
    artan11 | ۸ فروردین ۱۴۰۲

    متاسفانه اینا هنوز نفهمیدن که دلیل دوری مردم از اسلام دزدیهای فراوان اون بالایها به اسم اسلامه به جوان میگی اسلام میگه اگه اسلام اینه که حق مردمو بخوری رشوه بگیری اختلاس بکنی بعد پستت هردفعه بالاتر هم بره در حکومتی که اسمش اسلامیه من این اسلامو نمیخوام اون اسلامی که پدران ما بخاطرش انقلاب کردند اگر مسئولی حق مردمو میخورد یا اختلاس میکرد یا رشوه میگرفت دستشو میبریدن نه اینکه پست بالاتر بدن

  • Mohammad Hossein
    Mohammad Hossein | ۷ فروردین ۱۴۰۲

    خدایی این چیه اینجا میزارین؟😐
    مگه این سایت برای اخبار تکنولوژی نیست؟
    لطفا دیگه از اینجور اخبار ها نذارین

  • molavy
    molavy | ۷ فروردین ۱۴۰۲

    محرومیت اجتماعی کاری بود که باید از ۱۰ سال پیش راه می‌انداختند ، خوابالو ها

  • manama
    manama | ۷ فروردین ۱۴۰۲

    ببخشید تو یه سایت اخبار تکنولوژی چرا ما باید چنین خبری ببینیم؟
    برای شعور و وقت مخاطب خود ارزش قایل بشید!

  • raminshayesteh
    raminshayesteh | ۷ فروردین ۱۴۰۲

    واقعا متاسفم براتون 🤬

مطالب پیشنهادی