ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایلان ماسک توییتر
تکنولوژی

ایلان ماسک: به‌زودی فقط توییت کاربران تأییدشده در زبانه For You توییتر پیشنهاد داده می‌شود

ایلان ماسک ادعا می‌کند که این کار تنها راه مقابله با بات‌ها است.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۰

توییتر سخت در تلاش است تا کاربران را به خرید اشتراک بلو ترغیب کند و در جدیدترین اقدام در همین راستا اعلام شده است که به‌زودی تنها توییت کاربرانی در زبانه For You به شما پیشنهاد داده می‌شود که اکانت تأییدشده داشته باشند. به‌علاوه، فقط کاربران سرویس بلو خواهند توانست در نظرسنجی‌ها شرکت کنند.

ایلان ماسک، در توییتی در صفحه خود نوشت از 15 آوریل (26 فروردین) تنها اکانت‌های تأییدشده شانس این را پیدا می‌کنند تا در زبانه For You توییت‌های خود را به شما نشان دهند. مدیرعامل توییتر مدعی است که این روش تنها روش منطقی برای مقابله با بات‌های هوشمند است. با همین استدلال، فقط اکانت‌های تأییدشده می‌توانند در نظرسنجی‌ها رأی بدهند.

توییتر کار را برای فعالیت کاربران غیربلو سخت‌تر می‌کند

توییتر چندی قبل عرضه جهانی سرویس بلو را آغاز کرد و از حذف تیک‌های آبی قدیمی خبر داد. با این تصمیم که قرار است در تاریخ 12 فروردین اجرایی شود، منظور از اکانت‌های تأییدشده اکانت‌هایی خواهد بود که سرویس بلو را خریداری کرده‌اند یا حساب‌های دولتی و شرکتی هستند که با تیک‌های خاکستری یا طلایی تأیید شده‌اند.

اگرچه ایلان ماسک می‌گوید این تغییرات موجب خواهد شد تا مشکل بات‌ها در این شبکه اجتماعی برطرف شود، اما حذف سیستم تیک آبی قدیمی کمکی به این مسئله نخواهد کرد. درواقع، در سیستم تأییدیه قبلی از کاربران خواسته می‌شد تا تصویر کارت شناسایی خود را برای توییتر ارسال کنند، اما برای خرید سرویس بلو تنها به یک شماره تلفن نیاز دارید. بنابراین حتی بات‌ها هم می‌توانند این سرویس را خریداری کنند.

مالک کنونی توییتر چند روز پیش گفته بود که ارزش این شبکه اجتماعی تقریباً نصف شده و به 20 میلیارد دلار رسیده است. بنابراین شاید چندان دور از ذهن نباشد که او به هر روشی متوصل شود تا کاربران را به سمت خرید حق اشتراک این شرکت سوق دهد و برای شرکت خود درآمدزایی به ارمغان بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soheyle4460
    soheyle4460 | ۸ فروردین ۱۴۰۲

    فقط به فکر پوله مرتیکه

مطالب پیشنهادی