ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

درآمد آسیاتک در اسفندماه به 136 میلیارد تومان رسید

آسیاتک طی سال 1401 به درآمد 13 هزار میلیارد تومانی دست یافته است.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۸:۴۵

گزارش عملکرد ماهانه آسیاتک از درآمد 136 میلیارد تومانی این شرکت در اسفندماه 1401 حکایت دارد. مجموع درآمد آسیاتک طی یک سال گذشته نیز در حدود 1300 میلیارد تومان گزارش شده است.

گزارش فعالیت ماهانه شرکت انتقال داده‌های آسیاتک منتهی به اسفند سال 1401 روی کدال منتشر شده است. درآمد این مجموعه در ماه یادشده 136.5 میلیارد تومان بوده که نسبت به بهمن ماه 12.5 درصد رشد داشته است.

این شرکت فعال در حوزه خدمات اینترنتی، درآمد اصلی خود را ارائه خدمات اینترنت ADSL ،TD-LTE، تلفن ثابت VOIP، پهنای باند اینترنت، اینترنت OWA و مکالمات بین‌الملل به کاربران و خدمات عمده‌فروشی اینترنت کسب می‌کند. رقم شناسایی‌شده برای این بخش در اسفندماه حدود 84 میلیارد تومان بوده است.

درآمد آسیاتک اسفند

آسیاتک حدود 48 میلیارد تومان از بخش خدمات فناوری اطلاعات درآمد کسب کرده. محتوای دیتاسنتر IXP، انتقال داخل شبکه، آدرس شبکه، میزبانی دیتاسنتر، سرور اختصاصی، پیامک و… در این دسته‌بندی درآمدی قرار دارند. درآمد این شرکت از فروش کالا و تجهیزات از قبیل مودم، سرور و… در این بازه زمانی نیز حدود 4.2 میلیارد تومان گزارش شده است.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که آسیاتک طی سال 1401 درآمد 13 هزار میلیارد تومانی داشته که نسبت به سال 1400 حدود 56 درصد افزایش یافته است.

درآمد این شرکت از خدمات اینترنت در طول یک سال گذشته حدود 896 میلیارد تومان، درآمد خدمات فناوری اطلاعات حدود 383 میلیارد تومان و از فروش کالا نیز 20 میلیارد تومان بوده است.

آسیاتک پس از چهار سال تلاش، از اردیبهشت‌ماه سال گذشته بورسی شد. نکته اینکه آسیاتک با سهم بازار 11.17 درصدی در حوزه اینترنت ثابت، طی 9 ماه ابتدایی امسال موفق به ثبت سود خالص 129 میلیارد تومانی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی