ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست واقعیت ترکیبی اپل
گجت ها

هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالاً در کنفرانس WWDC 2023 معرفی نمی‌شود

به گفته مینگ-چی کو، تولید انبوه هدست واقعیت ترکیبی اپل به تعویق افتاده است و به همین دلیل شاید در WWDC 2023 معرفی نشود.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۰

نزدیک به دو ماه دیگر کنفرانس WWDC 2023 اپل برگزار می‌شود و یکی از محصولات مورد انتظار این رویداد، اولین هدست واقعیت ترکیبی این شرکت است. بااین‌حال تحلیلگر مطرح محصولات اپل، یعنی «مینگ-چی کو» مدعی شده که اپل تولید انبوه این هدست را به تعویق انداخته است و به همین دلیل شاید خبری از آن در WWDC 2023 نباشد.

کو در توییتی گفته است که اپل درباره این موضوع که هدستش بتواند لحظه‌ای مانند معرفی آیفون ایجاد کند، چندان خوشبین نیست. به همین دلیل کوپرتینویی‌ها تصمیم گرفته‌اند که تولید انبوه این محصول را تا اواخر فصل سوم 2023 به تعویق بیندازند. کو می‌گوید همین تأخیر در تولید انبوه، معرفی این هدست در WWDC 2023 را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالاً فروش کمی خواهد داشت

هدست واقعیت ترکیبی اپل

تأخیر در تولید انبوه همچنین به‌معنای فروش پایین‌تر این محصول خواهد بود. در گذشته انتظار می‌رفت که اپل در سال 2023 بتواند نیم میلیون هدست بفروشد، اما حالا انتظار می‌رود این تعداد به 200 تا 300 هزار دستگاه کاهش یابد.

اپل درباره نحوه بازخورد بازار به محصولش نگران است که دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد؛ از مشکلات اقتصاد جهانی گرفته تا مشخصات سخت‌افزاری و البته نحوه طراحی و وزن دستگاه. علاوه‌براین، اکوسیستم و اپلکیشن‌های آن هم باید آماده باشند. کو می‌گوید قیمت این هدست در محدوده 3000 تا 4000 دلار قرار می‌گیرد.

کنفرانس WWDC 2023 اپل در تاریخ 15 خردادماه برگزار می‌شود و در آن شاهد رونمایی از جدیدترین سیستم‌عامل‌های اپل ازجمله iOS 17 خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی