ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی
نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: معرفی بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی

در جعبه ابزار این هفته به سراغ بهترین برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی رفته‌ایم که زبان‌آموزان می‌توانند از آن‌ها برای تقویت سطح زبان خود استفاده کنند.

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۰

امروزه اپلیکیشن‌های مختلفی برای یادگیری در زمینه‌های گوناگون به کمک کاربران آمده‌اند که در کنار صرفه‌جویی در وقت، می‌توانند گزینه مناسبی برای استفاده در اوقات فراغت باشند. در مطلب پیش رو به سراغ معرفی بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی رفته‌ایم که می‌توانند جهت شروع یادگیری یا ارتقای سطح زبان، مفید واقع شوند.

بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی

درصورتی‌که به‌تازگی قصد شروع یادگیری انگلیسی را دارید و پیش‌زمینه‌ای درباره این زبان ندارید، توصیه می‌شود به سراغ برنامه های آموزش زبان انگلیسی بومی بروید که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند. این عناوین می‌توانند در ابتدای راه گزینه مفیدتری برای کاربران باشند و از سردرگمی آن‌ها جلوگیری کنند.



از سوی دیگر، اگر پیش‌زمینه کافی دارید، می‌توانید به سراغ عناوین خارجی بروید که در کنار گنجاندن امکانات بیشتر در خود، معمولاً از رابط کاربری و طراحی بهتری هم برخوردار هستند. توصیه می‌شود پیش از انتخاب یک اپ به‌عنوان مرجع یادگیری، چندین گزینه دیگر را هم امتحان کنید تا بیشتر با محیط آن‌ها آشنا شوید.

نام برنامهسیستم‌عاملنسخه تحت وبپرداخت درون برنامه‌ای
Duolingoاندروید و iOSدارد
Memrizeاندروید و iOSدارد
Busuuاندروید و iOSدارد
Rosetta Stoneاندروید و iOSدارد
FluentUاندروید و iOSدارد
Babbelاندروید و iOSدارد
BBC Learning Englishاندروید و iOS-
ABA Englishاندروید و iOSدارد
Lingokidsاندروید و iOSدارد
زبان‌شناساندروید و iOSدارد
Learnitاندروید✅ (آیفون)دارد
همیار زباناندرویددارد
B-amoozاندرویددارد
لیست بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی معرفی شده

۱. Duolingo؛ بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی رایگان

اپلیکیشن Duolingo از شهرت بسیاری برخوردار است و احتمال دارد که شما هم قبلاً آن را امتحان کرده باید. مهم‌ترین ویژگی آن، ارائه امکانات پایه و کاربردی به‌صورت رایگان است که نیاز به پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای را از بین می‌برد. اساس کار اپ، تکرار است تا کاربران در بلندمدت قواعد و کلمات جدید را فراموش نکنند؛ اما این موضوع ممکن است برای برخی افراد کسل‌کننده به‌نظر برسد.

برنامه آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان
بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی - اپلیکیشن Duolingo

زبان‌های متنوع دیگری هم در Duolingo قابل انتخاب هستند و حتی آزمون زبان داخلی آن در برخی کشورها و دانشگاه‌ها از اعتبار برخوردار است. این اپلیکیشن در کنار نسخه موبایل مخصوص اندروید و iOS، در قالب نسخه تحت وب نیز روی دیگر دستگاه‌ها مثل کامپیوتر قابل استفاده است. استفاده از آن به افراد تازه‌کار توصیه نمی‌شود؛ اما اگر به‌دنبال تقویت زبان و گسترش دایره لغات خود هستید، گزینه مطلوبی به شمار می‌رود.

دانلود رایگان برنامه Duolingo برای اندروید و iOS

Duolingo - Language Lessons
آموزش

Duolingo - Language Lessons

سازنده: Duolingo قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: آموزش
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۳۶ و ۲۹۸ مگابایت زبان: انگلیسی و...

۲. اپلیکیشن Memrize

اپ Memrize یک نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای موبایل محسوب می‌شود که بیشتر روی یادگیری لغات جدید و مکالمه تمرکز دارد. فلش‌های کارت‌های جالب و بامزه‌ای در آن به‌کار رفته است که می‌تواند فرایند تکرار را از حالت خسته‌کننده خارج کند. همچنین امکان پایش وضعیت کاربر در آن گنجانده شده است و ویدئوهای آموزشی هم می‌توانند تأثیر مطلوبی روی بهبود مهارت‌های شنیداری داشته باشند.

بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته رایگان
بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی - اپلیکیشن Memrize

اگرچه Memrize به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است، اما برای دسترسی به گزینه‌های پیشرفته باید به سراغ اشتراک پرمیوم بروید. بااین‌حال اگر در سطح مبتدی یا متوسط قرار دارید، می‌توانید از این اپلیکیشن به‌عنوان ابزار جانبی جهت یادگیری و تمرین کلمات جدید بهره بگیرید و سایر مهارت‌های خود را با دیگر اپ‌ها تقویت نمایید. ناگفته نماند که استفاده از اپ گفته‌شده در قالب نسخه تحت وب هم امکان‌پذیر است.

دانلود رایگان برنامه Memrize برای اندروید و iOS

Memrise Easy Language Learning
آموزش

Memrise Easy Language Learning

سازنده: Memrise قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: آموزش
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۴ و ۲۱۲ مگابایت زبان: انگلیسی و...

۳. اپلیکیشن Busuu

برخی افراد لقب بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید و iOS برای سطح مبتدی را به Busuu می‌دهند که به‌شکل رایگان در دسترس قرار دارد. سازندگان آن ادعا دارند که از هوش مصنوعی جهت افزایش و بهبود تعامل با کاربران استفاده کرده‌اند و همین موضوع می‌تواند سرعت یادگیری به کمک آن را افزایش دهد. دروس ارائه‌شده در آن شامل تمامی چهار مهارت اصلی می‌شود از تعادل نسبتاً‌ خوبی برخوردارند.

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی رایگان
بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی - اپلیکیشن ‌Busuu

از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن Busuu می‌توان به دانلود دروس جهت دسترسی آفلاین و پایش وضعیت یادگیری اشاره نمود. همچنین عملکرد هفتگی هر کاربر در قالب ایمیل برای او ارسال می‌شود؛ یک ویژگی که می‌تواند تأثیر چشمگیری روی افزایش سطح انگیزه افراد داشته باشد. البته تمامی امکانات گفته‌شده رایگان نیستند و برای بهره‌مندی از برخی آن‌ها باید به سراغ نسخه پولی در موبایل یا تحت وب بروید.

دانلود رایگان برنامه Busuu برای اندروید و iOS

Busuu: Language Learning
آموزش

Busuu: Language Learning

سازنده: Busuu Limited قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: آموزش
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۳۶ و ۱۸۵ مگابایت زبان: انگلیسی و...

۴. برنامه آموزش زبان انگلیسی Rosetta Stone

رزتا استون یک برنامه آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان است که تقریباً از تمامی عناوین این لیست، سابقه بیشتری دارد. شهرت این اپ به‌دلیل نحوه آموزش متفاوت آن نسبت به رقبا است؛ به‌طوری که تکیه چندانی روی زبان مادری کاربر جهت یادگیری ندارد و سعی می‌کند از متدهای جدیدی به این منظور بهره بگیرد. همچنین در کنار انگلیسی، زبان‌های متنوع دیگری هم درون آن جهت یادگیری وجود دارند.

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای موبایل
بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی - اپلیکیشن Rosetta Stone

درصورتی‌که نسخه پرمیوم اپلیکیشن Rosetta Stone را تهیه کنید، می‌توانید از مدرس بومی با مدرک معتبر جهت شرکت در گروه‌های کوچک بهره‌مند شوید. همچنین دروس ارائه‌شده در آن هر کدام در قالب ۲۵ دقیقه می‌توانند مهارت‌های مختلف را به کاربر آموزش دهند؛ ولی برای دسترسی به قابلیت‌هایش پیشرفته، دسترسی به اشتراک پولی مورد‌نیاز خواهد بود. شایان ذکر است که رزتا استون در قالب نسخه تحت وب و نرم‌افزار دسکتاپ هم در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

دانلود رایگان برنامه Rosetta Stone برای اندروید و iOS

Rosetta Stone: Learn, Practice
آموزش

Rosetta Stone: Learn, Practice

سازنده: Rosetta Stone Ltd قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: آموزش
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۶۷ و ۲۳۳ مگابایت زبان: انگلیسی و...

۵. اپلیکیشن FluentU

FluentU یک نرم افزار آموزش زبان انگلیسی رایگان اندروید و آیفون است که روی آموختن کلمات جدید به کاربران و بهبود مهارت‌های شنیداری تمرکز دارد؛ به همین دلیل استفاده از آن به افرادی توصیه می‌شود که در سطوح متوسط قرار دارند و می‌خواهند تمرین بیشتری داشته باشند.

بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید
بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی - اپلیکیشن FluentU

مثال‌های ذکر‌شده در داخل اپلیکیشن برای هر کلمه یا عبارت، در قالب یک ویدئو ارائه می‌شود که می‌تواند از یک فیلم سینمایی یا سریال برگرفته شده باشد. همچنین ویدئوهای مرتبط با اخبار یا مصاحبه با افراد سرشناس نیز درون آن یافت می‌شود. کوئیزها و فلش‌کارت‌ها هم به کاربران کمک می‌کنند تا پس از اتمام دروس، موارد جدید را یادآوری کنند.

دانلود رایگان برنامه FluentU برای اندروید و iOS

FluentU: Learn Language Videos
آموزش

FluentU: Learn Language Videos

سازنده: Enux Education Limited قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: آموزش
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۲۰ و ۳۲۲ مگابایت زبان: انگلیسی و...

۶. برنامه آموزش زبان انگلیسی Babbel

برخی افراد معتقد هستند بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون و اندروید، Babbel است؛ زیرا به موضوعات کاربردی می‌پردازد و می‌تواند تأثیر زیادی روی مکالمه‌های روزمره داشته باشد. دروس ارائه‌شده به‌شکل مکالمات نزدیک به واقعیت طراحی شده‌اند و به‌صورت شنیداری و نوشتاری در دسترس قرار دارند. طول آن‌ها نیز از چند دقیقه بیشتر نمی‌شود تا کاربر احساس خستگی نکند.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون
بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی - اپلیکیشن Babbel

اپلیکیشن Babbel سعی دارد موضوعاتی را پیش روی کاربر قرار دهد که از جذابیت بیشتری برای وی برخوردار است؛ به همین دلیل اقدام به شخصی‌سازی مسیر یادگیری می‌کند و همین موضوع باعث شده است تا به یکی از بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی تبدیل شود. قابلیت تبدیل صوت به متن جهت تایپ آسان‌تر و دوره کردن دروس برای جلوگیری از فراموشی، از دیگر امکانات این اپ به شمار می‌روند.

دانلود رایگان برنامه Babbel برای اندروید و iOS

Language Learning with Babbel
آموزش

Language Learning with Babbel

سازنده: Babbel GmbH قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: آموزش
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۴۱ و ۹۳ مگابایت زبان: انگلیسی و...

۷. اپلیکیشن BBC Learning English

BBC Learning English، بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی از مبتدی یا پیشرفته رایگان از دیدگاه برخی کارشناسان است؛ اما بیشتر برای کاربرانی با سطح متوسط کاربرد دارد که می‌خواهند مهارت‌های گوناگون خود را بهبود ببخشند. اگرچه این اپ در ابتدا تنها به‌صورت تحت وب در دسترس علاقه‌مندان قرار داشت، اما امروزه می‌توان از نسخه مخصوص موبایل آن نیز بهره گرفت.

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی - اپلیکیشن BBC Learning English
بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی - اپلیکیشن BBC Learning English

محتوای ارائه‌شده در این اپ از تنوع بالایی برخوردار است و کاربران می‌توانند به پادکست‌های متعددی هم دسترسی داشته باشند که تأثیر بسزایی روی بهبود مهارت شنیداری دارد. دروس کوتاه صوتی هم برای گوش‌دادن در اوقات فراغت طراحی شده‌اند. هر درس با نکات و کوئیز سریع سه‌سؤالی همراه است و امکان دانلود آن‌ها نیز وجود دارد؛ درنتیجه می‌توان از آن به‌عنوان یکی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت نیز یاد کرد.

دانلود رایگان برنامه BBC Learning English برای اندروید و iOS

BBC Learning English
آموزش

BBC Learning English

سازنده: BBC Media Applications Technologies Limited قیمت: رایگان دسته بندی: آموزش
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۸ و ۳۹ مگابایت زبان: انگلیسی و...

۸. برنامه آموزش زبان انگلیسی ABA English

ABA English هر دو فرم آمریکایی و بریتانیایی زبان انگلیسی را به کاربران خود می‌آموزد و شامل بیش از ۱۰۰ ویدئو مرتبط با قواعد در دروس روزمره می‌شود. ویدئوهای کوتاه و بلند آن برای یادگیری اصطلاحات، کلمات و سایر موارد نیز کاربرد دارند. ناگفته نماند که این اپ برای ۶ سطح مختلف از مبتدی یا پیشرفته طراحی شده است و حتی محتوای موردنیاز برای آمادگی جهت شرکت در آزمون‌هایی مثل TOEFL را هم درون خود دارد.

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی
بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی - اپلیکیشن ABA English

بخش خاصی با نام ABA Moments درون اپ وجود دارد که امکان بازی و سرگرمی حول موضوعات خاص را برای کاربران فراهم می‌سازد و هدف آن یادگیری ۱۰ کلمه طی ۱ دقیقه تمرین است. هر پنج روز هفته هم یک بازی جدید در اختیار کاربر گذاشته می‌شود تا فرایند از یکنواختی خارج گردد. مدرسین آنلاین از دیگر ویژگی‌های اپ است؛ اما این امکانات پیشرفته تنها در نسخه پولی قابل استفاده خواهند بود.

دانلود رایگان برنامه ABA English برای اندروید و iOS

ABA English - Learn English
آموزش

ABA English - Learn English

سازنده: ABA English قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: آموزش
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۰۰ و ۱۲۸ مگابایت زبان: انگلیسی و...

۹. اپلیکیشن Lingokids

Lingokids به‌عنوان بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در سطح جهان شناخته می‌شود که مخاطب آن رده سنی بین ۵ الی ۱۲ سال است. درون اپ المان‌های مختلف جذابی برای جلب‌توجه کودکان در نظر گرفته شده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به آهنگ‌های شاد، داستان‌ها، ویدئوها، فعالیت‌های تعاملی و بازی‌های یادگیری کلمات اشاره نمود.

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی - اپلیکیشن Lingokids

با توجه با اینکه محیط اپلیکیشن Lingokids از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند، بهتر است از این اپ با همراهی یک بزرگسال آشنا به انگلیسی استفاده شود. همچنین انجمن‌های کاربری برای به‌اشتراک‌گذاری نظرات والدین در نظر گرفته شده‌اند که علاقه‌مندان می‌توانند پرسش‌های خود را در آن‌ها مطرح کنند.

دانلود رایگان برنامه Lingokids برای اندروید و iOS

Lingokids - Play and Learn
آموزش

Lingokids - Play and Learn

سازنده: Lingokids - English Learning For Kids قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: آموزش
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۰۶ و ۱۵۰ مگابایت زبان: انگلیسی و...

۱۰. اپلیکیشن زبان‌شناس

زبان‌شناس، بهترین اپلیکیشن آموزشی زبان انگلیسی برای آیفون است که از فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. البته نسخه مختص به اندروید این اپ هم به‌صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. ازجمله امکانات آن می‌تواند به کتابخانه غنی از کتاب‌های صوتی انگلیسی همراه با متن، فیلم‌های زبان اصلی به‌همراه زیرنویس انگلیسی و فارسی هم‌زمان و دوره‌های اختصاصی برای شرکت در آزمون‌های گوناگون مثل TOEFL و IELTS اشاره نمود.

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی
بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی - اپلیکیشن Linguist

اپلیکیشن زبان‌شناس با بهره‌گیری از قابلیت لایتنر در داخل خود، می‌تواند به تکرار کلمات توسط کاربران کمک کند و با پایش وضعیت یادگیری کاربر، نمودار پیشرفت او را ترسیم نماید. شایان ذکر است که اپ‌های معدودی جهت یادگیری زبان‌های خارجی با پشتیبانی از فارسی برای محصولات اپل منتشر شده‌اند و همین موضوع باعث تمایز زبان‌شناس در مقایسه با رقبا گردیده است.

دانلود رایگان برنامه زبان‌شناس برای اندروید و iOS

آموزش زبان انگلیسی زبانشناس - the linguist
آموزش

آموزش زبان انگلیسی زبانشناس - the linguist

سازنده: آوای متین زبانشناس - Afshin Jamshidi قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: آموزش
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۸ و ۱۲۹ مگابایت زبان: انگلیسی و فارسی

۱۱. برنامه آموزشی زبان انگلیسی لرنیت

اپلیکیشن Learnit به‌عنوان بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی رایگان در میان عناوین فارسی شناخته می‌شود و کسب امتیاز ۴.۷ از میان بیش از ۲۰۰ هزار رأی در گوگل پلی می‌تواند گواه همین مسئله باشد. سازندگان اپ ادعا دارند که محصول آن‌ها بیش از ۳۰۰ هزار کاربر فعال در ماه دارد و توانسته‌اند رضایت ۹۶ درصد از آن‌ها را جلب کنند.

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی رایگان
بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی - اپلیکیشن Learnit

از مهم‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن لرنیت می‌توان به ارائه محتوای گوناگون جهت استفاده کاربران در سطوح مختلف اشاره کرد. به‌لطف فارسی‌سازی محیط برنامه، زبان‌آموزان تازه‌کار هم می‌توانند از امکانات اپ بهره‌مند شوند و به همین دلیل می‌توان لقب بهترین نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی از مبتدی با پیشرفته رایگان را هم به آن داد. آزمون‌های دوره‌ای، استفاده از جعبه لایتنر برای تکرار لغات و رقابت با دیگر کاربران از سایر قابلیت‌های لرنیت به شمار می‌روند.

دانلود رایگان برنامه Learnit برای اندروید

لرنیت | آموزش زبان انگلیسی
آموزش

لرنیت | آموزش زبان انگلیسی

سازنده: LearnitTeam قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: آموزش
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۵ مگابایت زبان: انگلیسی و فارسی

۱۲. اپلیکیشن همیار زبان

همیار زبان یک نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی برای موبایل دیگر با پشتیبانی از محیط فارسی است که با وجود ثبت تعداد دانلود کمتر در مقایسه با رقبا، توانسته است امتیاز قابل‌قبولی را از سوی کاربران به ثبت برساند. درون اپ حدود ۶۰۰ درسنامه آموزشی وجود دارد که براساس ۶ سطح دسته‌بندی می‌شوند. همچنین فرایند تعیین سطح کاربران به‌طور رایگان صورت می‌گیرد.

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی
بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی - اپلیکیشن همیار زبان

سازندگان همیار زبان ادعا دارند که محصول آن‌ها یک برنامه آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان است و از متدهای نوین آموزشی و پرسشی استفاده می‌کند. داستان‌های انگلیسی همراه با ترجمه به فارسی در کنار بخش اختصاصی جهت یادگیری لغات و تکرار آن‌ها، از سایر قابلیت‌های مهم اپ محسوب می‌شوند.

دانلود رایگان برنامه همیار زبان برای اندروید

آموزش زبان انگلیسی | همیارزبان
آموزش

آموزش زبان انگلیسی | همیارزبان

سازنده: تیم توسعه همیارزبان قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: آموزش
سیستم عامل: اندروید حجم: ۸ مگابایت زبان: انگلیسی و فارسی

۱۳. برنامه آموزش زبان انگلیسی B-amooz

اپلیکیشن B-amooz نیز مانند لرنیت، توانسته است بیش از ۱ میلیون دانلود را در گوگل پلی به ثبت برساند و یکی از عناوین برتر درزمینه خود به شمار می‌رود. این اپ در کنار انگلیسی، جهت یادگیری زبان‌های دیگر مثل فرانسوی، آلمانی و ترکی استانبولی نیز کاربرد دارد و به‌دلیل بهره‌مندی از محیط فارسی، می‌تواند گزینه خوبی برای شروع کار باشد.

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی
بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی - اپلیکیشن B-amooz

جعبه لایتنر، آزمون واژه و فلش‌کارت از امکاناتی هستند که جهت تکرار کلمات و به خاطر سپردن آسان‌تر آن‌ها در اپ B-amooz تعبیه شده‌اند. مباحث مرتبط با قواعد به‌شکل دسته‌بندی‌شده همراه با مجموعه‌ای از کتاب‌ها و نمونه‌های مکالمه برای بهبود مهارت‌های شنیداری و گفتاری هم درون آن یافت می‌شوند. دیکشنری داخلی اپ هم می‌تواند کار را برای زبان‌آموزان راحت کند تا دیگر نیازی به جابه‌جایی مداوم میان اپ‌ها نداشته باشند.

دانلود رایگان برنامه B-amooz برای اندروید

B-amooz | آموزش زبان
آموزش

B-amooz | آموزش زبان

سازنده: تیم نرم افزاری بیاموز قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: آموزش
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۷ مگابایت زبان: انگلیسی و فارسی

سوالات متداول

بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید چیست؟

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی با توجه به سطح کاربر و نوع مهارت مورد‌نظر، متفاوت است؛ اما اپلیکیشن‌های Duolingo و Memrize در کنار رزتا استون از محبوب‌ترین عناوین فعلی به شمار می‌روند.

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان کدام است؟

اپلیکیشن Lingokids یک نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی رایگان اندروید و آیفون است که از دید کارشناسان، به‌عنوان بهترین گزینه برای کودکان رده سنی ۵ الی ۱۲ سال شناخته می‌شود.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت چیست؟

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی که از قابلیت دانلود دروس و استفاده آفلاین پشتیبانی کند، Duolingo است؛ اما سایر عناوین مشابه مثل Busuu هم از چنین قابلیتی پشتیبانی می‌کنند.

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی با پشتیبانی از محیط فارسی کدام است؟

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی با محیط فارسی، Learnit است؛ اما اگر کاربر محصولات اپل هستید، بهتر است به سراغ اپلیکیشن زبان‌شناس بروید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • م نوروزی
    م نوروزی | ۲۹ شهریور ۱۴۰۲

    دولینگو اموزش زبان انگلیسی نداره. برای زبان های دیگه هست

مطالب پیشنهادی