ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی
گجت ها

گلکسی واچ 6 کلاسیک احتمالاً با نمایشگری بزرگ‌تر از نسل قبل معرفی می‌شود

سامسونگ ظاهراً قصد دارد گلکسی واچ 6 را با نمایشگری حدود 10 درصد بزرگ‌تر از گلکسی واچ 5 عرضه کند.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۰

سامسونگ ظاهراً قصد دارد نسل بعدی گلکسی واچ را نه‌تنها با قاب چرخشی، بلکه با نمایشگری حدود ۱۰ درصد بزرگ‌تر از گلکسی واچ ۵ در دسترس کاربران قرار دهد.

یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری Ice Universe در توییتر ادعا می‌کند که سامسونگ می‌خواهد گلکسی واچ ۶ کلاسیک را با نمایشگری ۱۰ درصد بزرگ‌تر از نمایشگر گلکسی واچ ۵ به بازار عرضه کند.

گلکسی واچ ۵ ( ۴۴ و ۴۶ میلی‌متری) هر دو از نمایشگر ۱.۴ میلی‌متری با وضوح ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۲۱ پیکسل در هر اینچ بهره می‌برند. حالا منبع آگاه بازار در توییت جدیدی می‌گوید کره‌ای‌ها قصد دارند نسخه کلاسیک نسل بعدی ساعت هوشمند خود را با نمایشگری ۱۰ درصد بزرگ‌تر روانه بازار کنند.

نسل بعدی گلکسی واچ سامسونگ از نمایشگر بزرگ‌تری بهره می‌برد

به گفته منبع آگاه بازار، سامسونگ گلکسی واچ ۶ کلاسیک از نمایشگر ۱.۴۷ اینچی بهره خواهد برد که حدود ۰.۷ اینچ بزرگ‌تر از نمایشگر نسل قبلی خواهد بود. شاید افزایش ۰.۷ اینچ در ابعاد نمایشگر، عدد کمی به‌نظر برسد، ولی با محاسبه‌ای سریع می‌توان به‌خوبی به این نتیجه رسید که ابعاد نمایشگر گجت پوشیدنی جدید حدود ۱۰ درصد بیشتر خواهد شد. با افزایش ابعاد نمایشگر، رزولوشن آن نیز به ۴۷۰ در ۴۷۰ پیکسل افزایش پیدا می‌کند.

پیش‌تر اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری گلکسی واچ ۶ منتشر شده بود. انتظار می‌رود نسخه ۴۴ میلی‌متری این ساعت هوشمند با نسخه ۴۶ میلی‌متری گلکسی واچ ۶ کلاسیک، از باتری ۴۲۵ میلی‌آمپرساعتی بهره ببرند. این درحالی است که مدل فعلی ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۵ از باتری ۴۱۰ میلی‌آمپرساعتی و مدل ۴۶ میلی‌متری پرو از باتری ۵۹۰ میلی‌متری بهره می‌برند. گلکسی واچ ۴ کلاسیک ۴۶ میلی‌متری نیز با نمایشگر ۱.۴ اینچی (۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل) و باتری ۳۶۱ میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه شد.

درنهایت باید دید سامسونگ نسل جدید ساعت هوشمند خود را با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی