ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حاشیه آیفون ها
موبایل

تصاویری از حاشیه بسیار باریک اطراف نمایشگر آیفون 15 پرو مکس فاش شد

تصاویری که از طراحی شیشه نمایشگر آیفون 15 پرو مکس به سطح اینترنت راه پیدا کرده‌اند، از عرضه موبایلی خبر می‌دهند که احتمالاً کمترین حاشیه را در نه‌فقط در اطراف صفحه آیفون‌ها، بلکه در میان ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۰

تصاویری که از طراحی شیشه نمایشگر آیفون 15 پرو مکس به سطح اینترنت راه پیدا کرده‌اند، از عرضه موبایلی خبر می‌دهند که احتمالاً کمترین حاشیه را در نه‌فقط در اطراف صفحه آیفون‌ها، بلکه در میان تمام محصولات جریان اصلی بازار خواهد داشت.

منبع آگاه دنیای موبایل با نام Ice Universe در اواسط ماه مارس مدعی شد که آیفون 15 پرو مکس تنها 1.55 میلی‌متر حاشیه در اطراف نمایشگر خواهد داشت. او حالا تصویری را منتشر کرده است که ظاهراً ادعایش را تأیید می‌کند.

در این تصویر کاور شیشه‌ای سه مدل آیفون 14 پرو، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس را می‌بینیم. این منبع آگاه می‌گوید این کاور شیشه‌ای نه یک لایه محافظ، بلکه بخشی از خود دستگاه است. بنابراین حاشیه آن باید معادل حاشیه گوشی باشد. Ice Universe مدعی است که آیفون 15 حاشیه‌ای تقریباً به‌اندازه آیفون 14 پرو دارد، اما حاشیه آیفون 15 پرو کمتر خواهد بود.

مقایسه حاشیه آیفون 15 پرو با آیفون 14 پرو

در این گزارش گفته شده است که اگرچه حاشیه آیفون 14 پرو 2.1 میلی‌متر است، این اندازه در آیفون 15 پرو به 1.55 میلی‌متر خواهد رسید. این تغییر شاید از دور چندان محسوس نباشد، اما در هر صورت بهبودی نسبت به سال گذشته به‌حساب می‌آید.

با توجه به این تصویر، مدل‌های بعدی آیفون در دوربین سلفی از چیدمانی مشابه مدل‌های پرو امسال استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر، امسال هم باید منتظر Dynamic Island در بالای نمایشگر آیفون باشیم و از این حیث تغییری نسبت به سال گذشته رخ نخواهد داد.

دیروز رندرهایی از آیفون 15 پرو منتشر شد که مدعی بود این گوشی افزون بر استفاده از پورت USB-C، به مدل جدیدی از دکمه‌ها مجهز می‌شود که لمسی خواهند بود. به‌ عبارت دیگر، این دکمه‌ها دیگر حرکت نخواهند کرد و درعوض احساس فشاردادن دکمه‌های واقعی را شبیه‌سازی می‌کنند.

با توجه به اینکه هنوز زمان زیادی تا عرضه پرچمداران بعدی اپل باقی مانده است، باید منتظر باشیم تا ببینیم گزارش‌های بعدی درباره این محصولات به ما چه می‌گویند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی