ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عینک هوشمند
تکنولوژی

شیائومی از یک عینک صوتی هوشمند با 22 ساعت شارژدهی باتری رونمایی کرد

عینک صوتی هوشمند (Smart Audio Glasses) شیائومی با طراحی چشمگیر و ارگونومیک، فقط ۳۸.۱ گرم وزن و ۱۱۶ دلار قیمت دارد.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۰

عینک صوتی هوشمند (Smart Audio Glasses) شیائومی با طراحی چشمگیر و ارگونومیک، فقط ۳۸.۱ گرم وزن دارد و طول عمر باتری ۲۲ ساعته را با هر بار شارژشدن در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گجت پوشیدنی جدید شیائومی قرار است از تاریخ ۱۲ تا ۲۶ آوریل با قیمت حدود ۱۱۶ دلار (‌۷۹۹ یوان) در دسترس کاربران قرار بگیرد.

مشخصات عینک صوتی هوشمند میجا شیائومی

عینک هوشمند جدید شیائومی طراحی زیبایی دارد و می‌تواند با مشخصات خوبی که دارد، نویز را در هنگام برقراری تماس کاهش دهد. گجت پوشیدنی شیائومی با الگوریتم کاهش نویز تماس مبتنی بر هوش مصنوعی، رنگ صدا یا تیمبر (Timbre) خاصی ارائه می‌دهد که باعث می‌شود کاربر صدایی واضح و پایدار را دریافت کند.

عینک صوتی هوشمند شیائومی

عینک صوتی هوشمند جدید چینی‌ها با الگوریتم صدای فراگیر می‌تواند تجربه صدای فراگیر را در اختیار کاربران قرار دهد. درواقع فناوری به‌کاربرده‌شده در این عینک هوشمند صدایی باکیفیت و فراگیر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

طول عمر باتری گجت پوشیدنی بی‌شک می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند و کاربران می‌توانند با هر بار شارژکردن این عینک صوتی هوشمند، حداکثر ۷ ساعت مکالمه داشته باشند، 10 ساعت موسیقی گوش دهند و از ۲۲ ساعت طول عمر باتری در حالت عادی بهره ببرند.

همچنین این عینک صوتی هوشمند مجهز به صفحه لمسی به اندازه ۳۰ میلی‌متر در دو طرف خود است که امکان فراخوانی دستیارهای صوتی مختلف را با لمس آن توسط کاربر فراهم می‌‌کند. عینک صوتی هوشمند جدید با استاندارد IP54 در برابر نفوذ گرد‌وغبار و آب مقاوم است.

گجت پوشیدنی جدید از اتصال به بلوتوث پشتیبانی می‌کند و مجهز به ویژگی‌هایی مانند پیداکردن عینک و تشخیص پوشیدن است. همان‌طور که گفته شد، قیمت این عینک هوشمند ۱۱۶ دلار تعیین شده است و باید دید که کاربران با چنین مشخصات و قیمتی، چقدر تمایل به خرید این گجت پوشیدنی دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی