ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آکسون
موبایل

گوشی زدتی‌ای اکسون 50 اولترا با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای از راه می‌رسد

آکسون ۵۰ اولترا با بهره‌مندی از روزنه دوربین سلفی در پنل جلویی و ارتباط ماهواره‌ای در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه (‌ ۱۲آوریل) از راه می‌رسد.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۳:۵۹

گوشی هوشمند زدتی‌ای اکسون ۵۰ اولترا با بهره‌مندی از روزنه دوربین سلفی در پنل جلویی و قابلیت اتصال ماهواره‌ای در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه (‌۱۲ آوریل) معرفی خواهد شد.

با وجودی که اکسون ۴۰ اولترا سال گذشته میلادی با فناوری دوربین زیر نمایشگر رونمایی شد، اما نسل بعدی این گوشی هوشمند ظاهراً قرار است با دوربین سلفی معمولی تعبیه‌شده در روزنه بالای نمایشگر در دسترس کاربران قرار بگیرد. بااین‌وجود، دستگاه جدید از فناوری دیگری پشتیبانی خواهد کرد که توانسته است طی ماه‌های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کند. به‌نظر می‌رسد ZTE می‌‌خواهد موبایل جدید را با قابلیت اتصال ماهواره‌ای به بازار عرضه کند.

قابلیت اتصال ماهواره‌ای ZTE اکسون ۵۰ اولترا

انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید Axon 50 Ultra ابتدا در بازار چین عرضه شود. رویداد رونمایی موبایل جدید در تاریخ ۱۲ آوریل برگزار خواهد شد. موبایل جدید، اولین گوشی هوشمند 5G با پشتیبانی از SATCOM خواهد بود. با این فناوری کاربران می‌توانند زمانی که هیچ پوشش سیگنال شبکه زمینی وجود ندارد، پیام‌ها و اطلاعات مکانی را برای دیگران ارسال کنند.

ارتباط ماهواره‌ای ویژگی نسبتاً جدیدی است و سری میت ۵۰ هواوی اولین دستگاهی بود که در ماه سپتامبر با این ویژگی عرضه شد. به فاصله کوتاهی، اپل نیز همین ویژگی را با جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود، یعنی سری آیفون ۱۴ معرفی کرد. خبرهایی در مورد تصمیم سامسونگ برای عرضه چنین فناوری منتشر شده است.

حالا گفته می‌شود ZTE قرار است گوشی هوشمندی با قابلیت برقراری ارتباط ماهواره‌ای را در دسترس کاربران قرار دهد. انتظار می‌رود موبایل جدید با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به بازار عرضه شود. همچنین همان‌طور که گفته شد، این گوشی هوشمند به روزنه دوربین سلفی بالای نمایشگر مجهز خواهد شد. در رندرهای فاش‌شده از موبایل جدید، به‌نظر می‌رسد باید منتظر دستگاهی با دکمه‌های حجم صدا و پاور در سمت راست باشیم و لبه سمت چ‍پ دستگاه فاقد دکمه‌ خواهد بود.

درنهایت باید دید ZTE موبایل جدید را با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی