ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ گلکسی تب S9
تبلت

سامسونگ نسخه پایه تبلت گلکسی تب S9 را به نمایشگر امولد مجهز می‌کند

سامسونگ ظاهراً این‌بار نسخه پایه تبلت‌های پرچمدارش را هم به نمایشگر امولد مجهز می‌کند تا خریداران از این نظر کمبودی را حس نکنند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۰

سامسونگ در ماه‌های آینده از نسل جدید تبلت‌های پرچمدار خود، یعنی سری گلکسی تب S9 رونمایی می‌کند. درحالی‌که سامسونگ در نسخه پایه نسل قبلی، یعنی گلکسی تب S8 از نمایشگر LCD استفاده کرده است، شایعه‌ای جدید می‌گوید برای نسل بعدی حتی در نسخه پایه از پنل امولد استفاده خواهد شد.

سامسونگ از سال 2014 درحال استفاده از پنل‌های امولد در تبلت‌های پرچمدار سری گلکسی تب S است. اگرچه در دوره‌ای سامسونگ تنها از یک تبلت پرچمدار با نمایشگر امولد رونمایی می‌کرد، اما در سری گلکسی تب S7 با دو مدل روبه‌رو شدیم که نمونه بزرگ‌تر پنل 12.4 اینچی امولد و مدل کوچک‌تر نمایشگر 11 اینچی LCD داشت. در ادامه تبلت گلکسی تب S7 FE با نمایشگر 12.4 اینچی اما LCD از راه رسید.

سال گذشته میلادی تبلت‌های سری گلکسی تب S8 از راه رسیدند که این‌بار با سه تبلت روبه‌رو شدیم و مدل اولترا هم معرفی شد. اما این‌بار هم دوباره مدل پایه پنل LCD و نه امولد داشت. اما حالا به‌نظر می‌رسد وضعیت برای نسل بعدی تبلت‌های پرچمدار سامسونگ تغییر می‌کند.

گلکسی تب S9 با نمایشگر امولد از راه می‌رسد

گلکسی تب S9

یکی از تحلیلگران مطرح بازار، «راس یانگ» در توییتی مدعی شده است که گلکسی تب S9 به نمایشگر 11 اینچی OLED‌ مجهز می‌شود تا سهم تبلت‌های مجهز به این پنل‌ها در بازار افزایش یابد. علاوه‌براین، چنین ارتقایی می‌تواند منجر به جذب بیشتر کاربران شود.

طبق شایعات، تبلت‌های سری گلکسی تب اس 9 به نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز می‌شوند و همچنین در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم خواهند بود. انتظار می‌رود در ادامه سال جاری میلادی این تبلت‌ها به‌همراه گوشی‌های تاشوی سامسونگ و همچنین ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 6 معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی