ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S24 اولترا
موبایل

گلکسی S24 اولترا احتمالاً یک دوربین تله‌فوتو کمتر از S23 اولترا خواهد داشت

گلکسی S24 اولترا احتمالاً به‌جای چهار دوربین، دارای سه دوربین روی پنل پشتی خود خواهد بود.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۱:۳۰

سامسونگ در گلکسی S23 اولترا بهترین تجربه از دوربین را به مشتریان خود ارائه کرد. این دستگاه دارای چهار دوربین روی پنل پشتی خود بود که هر کدام دارای فوکوس خودکار هستند و می‌توانند ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنند. دو مورد از آن‌ها دوربین تله فوتو هستند که بهتر از تمام دستگاه‌های دیگر می‌تواند زوم کند. با‌این‌حال، ظاهراً گلکسی S24 اولترا دارای دوربین‌های کمتری خواهد بود، درحالی‌که یک دستگاه گران‌تر است.

در گزارش جدیدی گفته شده گلکسی S24 اولترا به‌جای چهار دوربین، دارای سه دوربین روی پنل پشتی خود خواهد بود. غول مستقر در کره جنوبی ظاهراً تصمیم گرفته است تا یکی از دوربین‌های تله‌فوتو را کنار بگذارد و فقط از یک دوربین برای زوم استفاده کند. طبق اطلاعات موجود در اینترنت، گلکسی S24 ا‌ولترا احتمالاً فاقد دوربین با قابلیت زوم 3 برابری خواهد بود، اما همچنان از زوم 10 برابری پشتیبانی می‌کند.

دلایل کنارگذاشتن دوربین تله‌فوتو از گلکسی S24 اولترا

بااین‌وجود، چرا سامسونگ تصمیم گرفته است دوربین تله فوتو 3x خود را کنار بگذارد؟ یکی از دلایل مطرح‌شده این است که غول فناوری شاید قصد داشته باشد از یک لنز پریسکوپی پیوسته در دستگاه خود استفاده کند که می‌تواند از 3 تا 10 برابر زوم کند؛ شبیه به فناوری ماژول دوربین موبایل جدید با زوم اپتیکال واقعی که ال‌جی سال گذشته به نمایش گذاشته بود. اگر این موضوع درست باشد، دوربین تله فوتو گلکسی S24 اولترا می‌تواند کار هر دو دوربین زوم S23 اولترا را انجام دهد. علاوه‌براین، چنین دوربینی همچنین می‌تواند تصاویری با کیفیت بسیار بهتر ارائه کند.

احتمال دیگر این است که سامسونگ به‌اندازه کافی از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خود اطمینان دارد که زوم دیجیتال 3 برابری را ارائه می‌کند و به‌خوبی زوم اپتیکال 3 برابر گلکسی S23 اولترا است.

درنهایت باید به این موضوع اشاره کرد که یک دوربین کمتر روی پنل پشتی دستگاه ممکن است باعث شود تا گلکسی S24 اولترا طراحی تمیز‌تری داشته باشد و سامسونگ بتواند طراحی دستگاه و به‌هم‌ریختگی آن را تا حدی تغییر دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی