ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

معرفی بسته‌های سه‌ماهه تا یک‌ساله اینترنت آسیاتک با تخفیف ویژه

کمپین «دل‌خوشی از جنس بهار» آسیاتک تا پایان خردادماه ادامه دارد.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۰

آسیاتک به مناسبت بهار سال 1402 کمپینی با عنوان «دل‌خوشی از جنس بهار» را به راه انداخته است. افراد می‌توانند سرویس‌های ADSL مورد‌نیاز خود را با تخفیف ویژه در طی اجرای این پویش خریداری کنند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط‌عمومی آسیاتک، مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک از ابتدای سال نو تا پایان بهار سال جاری، خدمات اینترنت پرسرعت خانگی (ADSL) خود را که شامل بسته‌های سه و 6 ماهه یا بسته‌های یک‌ساله می‌شود، با قیمتی استثنایی ارائه می‌کند.

خرید سرویس‌ ADSL کمپین «دل‌خوشی از جنس بهار» تا پایان خرداد ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند بسته‌های سه‌ماهه تا یک‌‌ساله را با تخفیف ویژه خریداری کنند.

حجم بسته‌های سه‌ماهه جشنواره «دل‌خوشی از جنس بهار» آسیاتک، 900 گیگابایت است و مشتریان می‌توانند تنها با پرداخت ماهانه 50 هزار تومان به خانواده مشترکان آسیاتک بپیوندند.

دومین بسته این جشنواره 6 ماهه است و افرادی که تاکنون به خانواده مشترکان آسیاتک نپیوسته‌اند، می‌توانند تنها با پرداخت ماهانه 70 هزار تومان تا پایان شهریورماه از اینترنت ADSL بهره‌مند شوند. بسته‌های یک‌ساله آسیاتک را نیز می‌توان تنها با پرداخت ماهانه 100 هزار تومان خریداری کرد و تا پایان سال جاری، از 6 هزار گیگابایت اینترنت پر‌سرعت آسیاتک استفاده نمود.

کمپین آسیاتک

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت آسیاتک با بسته‌های کمپین ADSL « دل‌خوشی از جنس بهار» آشنا شوند و بسته موردنظر خود را خریداری کنند. همچنین این امکان وجود دارد تا از طریق تماس با خطوط رایگان 90000000 و 90001544 با کارشناسان آسیاتک مشورت کرده و بسته مناسب خود را خریداری کنند. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی