ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی Enjoy 60X
موبایل

مشخصات و تصاویر زنده هواوی Enjoy 60X افشا شد

این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون 680 به همراه باتری غول‌پیکر 7000 میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۰

ماه گذشته میلادی هواوی با برگزاری رویدادی از گوشی Enjoy 60 رونمایی کرد و حالا شاهد افشای مشخصات و تصاویر زنده مدل پریمیوم آن هستیم: هواوی Enjoy 60X.

تصاویر زنده طراحی گوشی آینده هواوی و مشخصات فنی‌اش را نشان می‌دهند. روی پنل پشتی این دستگاه ماژول دوربین دایره‌اش‌شکل بزرگی به‌چشم می‌خورد و در بالای نمایشگرش یک برش بزرگ شبیه به ناچ آیفون قرار گرفته است. براساس نوشته درون ماژول دوربین، با سنسورهای 50 مگاپیکسلی روبه‌رو هستیم.

مشخصات هواوی Enjoy 60X

در برش بالای نمایشگر دوربین سلفی به‌همراه اسپیکر مکالمه به‌چشم می‌خورد. بنابراین نباید منتظر سیستم پیشرفته‌ای برای تشخیص چهره باشیم؛ البته شاید هم هواوی با روشی تازه توانسته است از چنین سیستمی استفاده کند.

هواوی Enjoy 60X

براساس تصویری که از صفحه مشخصات هواوی Enjoy 60X منتشر شده است، این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.96 اینچی LCD با رزولوشن 2376 در 1080 پیکسل مجهز می‌شود. قدرت این گوشی هواوی را تراشه اسنپدراگون 680 تأمین می‌کند که توسط 8 گیگابایت رم همراهی می‌شود. این دستگاه همچنین سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0.0.101 را اجرا می‌کند.

منبعی که این تصاویر را افشا کرده، مدعی شده است که گوشی آینده هواوی در نسخه‌های مجهز به 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. همچنین انرژی آن را باتری غول‌پیکر 7000 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی است.

انتظار می‌رود در آینده اطلاعات بیشتری درباره این گوشی هوشمند منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی