ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل پیکسل
موبایل

اولین گوشی تاشو گوگل احتمالاً اواخر اردیبهشت‌ماه معرفی می‌شود

گوگل ظاهراً قصد دارد پیکسل فولد، اولین گوشی تاشو خود را در کنار پیکسل 7a در رویداد I/O 2023 معرفی کند.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۰

گوگل ظاهراً قصد دارد از پیکسل فولد، اولین گوشی تاشو خود را در کنار گوشی‌ میان‌رده پیکسل 7a در جریان کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان خود، گوگل I/O 2023 در تاریخ ۱ مه (‌۲۰ اردیبهشت‌ماه) رونمایی کند.

براساس اطلاعات منتشرشده از طریق یکی از منابع آگاه بازار، هر دو گوشی هوشمند قرار است در کنفرانس Google I/O 2023 معرفی شوند، اما همزمان به بازار عرضه نخواهند شد. این منبع آگاه می‌گوید گوشی میان‌رده پیکسل 7a بعد از رونمایی بلافاصله با قیمت ۴۹۹ دلار در ترکیب رنگ‌های زغالی، سفید برفی، آبی دریایی و رنگ مرجانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

قیمت و تاریخ عرضه گوگل پیکسل 7a و پیکسل فولد

یکی از منابع آگاه بازار، ضمن انتشار توییت‌هایی در مورد تاریخ رونمایی از گوشی میان‌رده گوگل پیکسل 7a، ادعا می‌کند موبایل جدید قیمتی در حدود ۵۰ دلار بالاتر از نسل قبلی خود خواهد داشت و با قیمت ۴۹۹ دلاری به بازار عرضه می‌شود. این منبع آگاه می‌گوید ممکن است بعد از معرفی گوگل پیسکل 7a، قیمت پیکسل 6a نیز کاهش پیدا کند. باید دید گوگل در عمل چه مسیری را در مورد گوشی‌های جدید خود طی می‌کند و اطلاعات فاش‌شده در مورد گوشی‌های گوگل تا چه اندازه صحت دارد.

این منبع آگاه همچنین ادعا می‌کند که پیکسل فولد نیز با قیمت ۱۷۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. پیش‌فروش این موبایل جدید از ۱۰ ماه مه (‌۲۱ اردیبهشت‌ماه )‌ ظاهراً آغاز می‌شود و از ۲۷ ژوئن (‌۶ تیرماه)‌ به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین به نظر می‌رسد گوگل پیکسل 7a با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی جدید در کنار دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض، نمایشگر با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم به بازار عرضه شود.

درنهایت باید منتظر ماند و دید گوگل موبایل‌های جدید خود را با چه مشخصاتی و در چه تاریخی به بازار عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی