ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی اسمارت بند 8
گجت ها

شیائومی از دستبند اسمارت بند 8 رونمایی کرد

شیائومی اسمارت بند 8 که به‌صورت گردنبند هم می‌توان از آن استفاده کرد، از چند بازی پیش‌فرض بهره می‌برد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۴

شیائومی از نسل جدید دستبند هوشمند محبوبش رونمایی کرد: شیائومی اسمارت بند 8. این محصول از طراحی آشنایی بهره می‌برد، اما این‌بار با بندهای متنوع و جذابی روبه‌رو هستیم.

شیائومی امروز در مراسمی در چین از گوشی پرچمدار 13 اولترا به‌همراه تبلت‌های سری پد 6 رونمایی کرد. در کنار این محصولات، شاهد معرفی مچ‌بند هوشمند جدید شیائومی به نام اسمارت بند 8 هم بودیم؛ البته شاید در بازار جهانی این دستبند با نام می بند 8 یا بند 8 به فروش برسد.

طراحی و مشخصات شیائومی اسمارت بند 8

زبان طراحی این دستبند هوشمند تفاوت چندانی با نسل قبلی‌اش ندارد. این محصول همچنان از یک نمایشگر 1.62 اینچی امولد با قابلیت نمایشگر همیشه روشن درون یک کپسول بهره می‌برد که البته در آن سنسورها و باتری هم قرار گرفته‌اند.

بااین‌وجود یک تفاوت بزرگ میان این دستبند و نسل قبلی‌اش وجود دارد: بندهای متنوع و نحوه اتصال آن‌ها به مچ‌بند. درحالی‌که نسل‌های قبلی از بند یکپارچه بهره می‌برند، در نسل جدید باید بندها را به هر طرف مچ‌بند وصل کرد؛ درست شبیه به اتصال اپل واچ به بندهای متنوع آن.

شیائومی اسمارت بند 8

این مچ‌بند هوشمند از بیش از 150 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و امکان سنجش پیوسته ضربان قلب را دارد. این دستگاه همچنین از سنسورهای اندازه‌گیری ضربان قلب، ردیابی استرس، خواب، ضربان قلب و کالری بهره می‌برد. شیائومی همچنین واچ فیس‌هایی را به این دستگاه اضافه کرده است که امکان بازی‌کردن را فراهم می‌کنند.

بازی کردن شیائومی می بند 8

در چین این ساعت هوشمند از یک دستیار صوتی بهره می‌برد و همچنین در نسخه NFC هم به فروش می‌رسد؛ اما در بازار جهانی خبری از این ویژگی‌ها نخواهد بود.

قیمت شیائومی می بند 8

این دستبند هوشمند در چین با قیمت 34 دلار برای نسخه استاندارد و قیمت 40 دلار برای نسخه NFC به فروش می‌رسد. درحال‌حاضر شیائومی اشاره‌ای به نسخه جهانی یا نسخه پروی این مچ‌بند هوشمند نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی